Kąt skrętu a ustawienie kierownicy ESP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krukma
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 14:34
Lokalizacja: P-ce
Kontakt:

Kąt skrętu a ustawienie kierownicy ESP

Post autor: krukma » sob kwie 24, 2010 21:26

Witam.

Wiem, że temat świecącej się kontrolki ESP był juz poruszany ale zrobiłem adaptacje vagiem i nic nie pomogło. Wydaje mi się ze ustawienie listwy (punktów na frezach ) jest złe. Była wymieniana kolumna kierownicza.

Proszę o wskazówki jak to powinno wyglądać bo mój "mechanik :/" chyba się nie popisał.

Załączam fotki mojej kiery i listwy:

Z góry dzieki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » sob kwie 24, 2010 22:26

znaki na frezach nie są ważne po ustawieniu zieżności często trzeba kierę przełożyć o "ząbek" ważna jest taśma od poduchy - kierownika na wprost i w okienku powinna być widoczna kropka , wtedy adaptacja vagiem i będzie OK :bigok:


[b]148KM/326Nm[/b]

Awatar użytkownika
krukma
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 14:34
Lokalizacja: P-ce
Kontakt:

Post autor: krukma » ndz kwie 25, 2010 00:11

Oli pisze: - kierownika na wprost i w okienku powinna być widoczna kropka:bigok:
w okienku? Własnie nie jestem pewien w którym okienku?? Czy widać to na moich fotkach? Dzięki
Ostatnio zmieniony ndz kwie 25, 2010 00:15 przez krukma, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: pinstonvw » ndz kwie 25, 2010 00:18

W pojazdach wyposażonych raz w układ wspomagania i dwa w układ stabilizacji toru jazdy nie ma mowy o przekładaniu kierownicy podczas korekty zbieżności! Wykonuje się tzw. zbieżność połówkową! Kierownica pozostaje w kierunku do jazdy na wprost, a korektę robimy zwyczajnie końcówkami drążków kierowniczych. A co do znaków to nigdy tego nie sprawdzałem, ale w tym przypadku jeśli auto jedzie prosto to wystarczy ustawić czujnik położenia koła kierownicy również do jazdy na wprost. Problem powinien zniknąć.


...

Awatar użytkownika
krukma
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 14:34
Lokalizacja: P-ce
Kontakt:

Post autor: krukma » ndz kwie 25, 2010 16:26

...a ma ktoś może fotkę (rysunek) gdzie jest to okienko w którym mam widzieć kropkę??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości