Do posiadaczy Mk IV
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Do posiadaczy Mk IV
jak w temacie jaki macie prześwit między wahaczem a asfaltem?
U mnie jest ok 10cm i wydaje mi się to troche za nisko a sprężyny są prawdopodobnie seryjne i niewiem czy już maja dość i należało by je wymienić czy Mk IV poprostu tak ma.
Miele widziane są odp również na zawieszeniu sportowym, i przy jakim obniżeniu.
POZDRO
U mnie jest ok 10cm i wydaje mi się to troche za nisko a sprężyny są prawdopodobnie seryjne i niewiem czy już maja dość i należało by je wymienić czy Mk IV poprostu tak ma.
Miele widziane są odp również na zawieszeniu sportowym, i przy jakim obniżeniu.
POZDRO
We wszystkich mk4 wysokosc wachacza na ziemia jest stala
Przeciez wkladajac nizsze sprezyny obnizasz bude wzgledem ziemi, badz jak waolisz wzgledem wachaczy, Wysokosc wachacza uwarunkowane jest jedynie wielkoscia felgi, przeciez logiczne jest ze masz go troche nizej niz srodek felgi, wiec nie ma to nic wspolnego ze sprezynami
o.t.
w moim przypadku mam nizej skrzynie i miska niz wachacze, skrzynia i miska sa jakies 6 cm nad ziemia, a zderzak podobnie
Przeciez wkladajac nizsze sprezyny obnizasz bude wzgledem ziemi, badz jak waolisz wzgledem wachaczy, Wysokosc wachacza uwarunkowane jest jedynie wielkoscia felgi, przeciez logiczne jest ze masz go troche nizej niz srodek felgi, wiec nie ma to nic wspolnego ze sprezynami
o.t.
w moim przypadku mam nizej skrzynie i miska niz wachacze, skrzynia i miska sa jakies 6 cm nad ziemia, a zderzak podobnie
UcHO, sorka le chyba się troche nie zrozumieliśmy, chodziło mi i miejsce w którym wahacz jest przykręcony do belki a nie przy kole. U mnie jest to najniższy punkt, miska jest jakiś centymetr wyżej
Ostatnio zmieniony pt kwie 07, 2006 15:09 przez Chomik, łącznie zmieniany 1 raz.
Zrozumielismy sie , bo wysokosc wlasnie tego punktu jest stala, zawieszenie masz zawsze na tej samej wysokosi, obnizasz jedynie bude przez co zmieniasz polozenia srodka ciezkosci. Nie ma mozliwosci zmiany wysokosci wachaczy poprzez obnizenie auta.
Sprawdz sobie to w takie sposob, podnies samochod i go opuszczaj powoli, jak koła dotkna ziemi zmierz odleglosc tego punktu od ziemi i powoli obnizaj auta, sam pewnie wiesz ze w tym momecie pracuja juz jedynie sprezyny i amorki nic wiecej. Gdyby mozna bylo regulowac wysokosc wachaczy, belek itd nad zmienia to by nam samochod podskakiwal na nierownosciach , jak dorwe aparat to wrzuce zdjecia jak to wyglada u mnie
Sprawdz sobie to w takie sposob, podnies samochod i go opuszczaj powoli, jak koła dotkna ziemi zmierz odleglosc tego punktu od ziemi i powoli obnizaj auta, sam pewnie wiesz ze w tym momecie pracuja juz jedynie sprezyny i amorki nic wiecej. Gdyby mozna bylo regulowac wysokosc wachaczy, belek itd nad zmienia to by nam samochod podskakiwal na nierownosciach , jak dorwe aparat to wrzuce zdjecia jak to wyglada u mnie
Sam mówiłes o teście z lewarkiem, jak go podnosze to idzie w góre!! Bleka przecież jest przyczepiona do budy na sztywno to musi iś w dół, rozumiem że wahacz od strony koła znajduje się w stałym położeniu względem ziemi (chyba że ktoś złapał kapcia ) ale w punkcie gdzie jest przykręcony do belki, zmienia się jego wysokość wzgledem gleby. Ale chyba niema sensu się sprzeczać, zmierzmy odległość miski od ziemi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości