ŁĄCZNIK STABILIZATORA PRZÓD

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

ŁĄCZNIK STABILIZATORA PRZÓD

Post autor: raf1al » czw kwie 22, 2010 21:04

nie potrafię tego skręcić :) odpowiednio!!

jak prawidłowo założyć i skręcić ten łącznik?
http://www.allegro.pl/item994062558_lac ... _seat.html

przy skręcaniu do opory te gumy sie strasznie zgniatają ?
w która stronę powinny byc stożki gumy zwrócone

powinna byc jeszcze jakaś tulejka dystansowa wewnątrz gum?
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 21:05 przez raf1al, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
janek1350
VW MANIAK
VW MANIAK
Posty: 459
Rejestracja: śr paź 28, 2009 19:44
Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
Kontakt:

Post autor: janek1350 » czw kwie 22, 2010 22:03

Moje tez sie zgniały jak je skręcałem a stozki gumy powinny byc zwrucone w strone wachacza



raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » czw kwie 22, 2010 22:04

janek1350 pisze:Moje tez sie zgniały jak je skręcałem a stozki gumy powinny byc zwrucone w strone wachacza
skrecałes do oporu?

u mniie sie robi placek wręcz miazga z tych gum!!!



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » czw kwie 22, 2010 22:16

raf1al, gumy tak jak są na zdjęciu w aukcji a skręcasz do oporu, "na miazgę"


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw kwie 22, 2010 22:21

raf1al pisze:u mniie sie robi placek wręcz miazga z tych gum!!!
normalka przy szajsowych łącznikach, wina jest w tym że za krótki jest odcinek łącznika bez gwintu, najlepiej porównaj z oryginałem i dodaj odwiednią tukejkę czy podkładkę wąską albo stosuj nakrętkę samozabezpieczającą i dokręcaj z umiarem, tak żeby miazga z gum się nie robiła, ale żeby były dość mocno ściśnięte


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
janek1350
VW MANIAK
VW MANIAK
Posty: 459
Rejestracja: śr paź 28, 2009 19:44
Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
Kontakt:

Post autor: janek1350 » pt kwie 23, 2010 09:35

raf1al pisze:
janek1350 pisze:Moje tez sie zgniały jak je skręcałem a stozki gumy powinny byc zwrucone w strone wachacza
skrecałes do oporu?

u mniie sie robi placek wręcz miazga z tych gum!!!
Skrec do oporu ale z wyczuciem bo mozesz gwint zerwac



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt kwie 23, 2010 11:32

ja tez skrecam na maxa :) , tylko pilnj , zeby caly łacznik sie nie przekrecił , bo jak bedzie krzywo w nim stabilizator, to moze piszczec wkurzająco :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
piru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 18:57
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: piru » pt kwie 23, 2010 11:39

Paweł Marek pisze:
raf1al pisze:u mniie sie robi placek wręcz miazga z tych gum!!!
normalka przy szajsowych łącznikach, wina jest w tym że za krótki jest odcinek łącznika bez gwintu, najlepiej porównaj z oryginałem i dodaj odwiednią tukejkę czy podkładkę wąską albo stosuj nakrętkę samozabezpieczającą i dokręcaj z umiarem, tak żeby miazga z gum się nie robiła, ale żeby były dość mocno ściśnięte
dobrze kolego Paweł Marek prafisz :hmm: :hmm: :hmm:

po cholerę skręcać tak mocno aby robić miazgę ?

dokręcasz tak aby nie było luzu i najwyżej po przejechaniu 100 - 200 km sprawdzasz luz i najwyżej dociągasz jak się takowy pojawi :chytry:


moja bestia :grin:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356

http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pt kwie 23, 2010 14:06

Skrecasz z wyczuciem mocno ale nie tak zeby az odgielo podkladki.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 61 gości