Oryginalny alarm - czułość

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

xCinek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr kwie 07, 2010 22:49
Lokalizacja: Gdańsk

Oryginalny alarm - czułość

Post autor: xCinek » śr kwie 21, 2010 23:59

Cześć, mam małe pytanko...
Jak bardzo czuły jest oryg alarm w golfie 4? Bo mi nie udało się go załączyć celowo, kopię w koło, macham ręką w środku samochodu - cisza...

Może alarmu w ogóle nie mam? Ale to by było troche dziwne, bo lampka na drzwiach kierowcy mruga...


o co chodzi? aż tak ciężko włączyć ten alarm?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » czw kwie 22, 2010 00:06

wsiądź do auta, zamknij pilotem, po 30 sekundach wsadź kluczyk do stacyjki i przekręć...alarm zacznie trąbić. Inaczej raczej nie uruchomisz nie mając czujników ruchu.



Awatar użytkownika
katerpi
_________________
_________________
Posty: 901
Rejestracja: wt gru 08, 2009 20:39
Lokalizacja: RZ/RLU

Post autor: katerpi » czw kwie 22, 2010 00:07

xCinek pisze:Cześć, mam małe pytanko...
Jak bardzo czuły jest oryg alarm w golfie 4? Bo mi nie udało się go załączyć celowo, kopię w koło, macham ręką w środku samochodu - cisza...

Może alarmu w ogóle nie mam? Ale to by było troche dziwne, bo lampka na drzwiach kierowcy mruga...


o co chodzi? aż tak ciężko włączyć ten alarm?
Że jak?

Chodzi Ci o lampkę przy rygielku drzwi kierowcy?
Ona sygnalizuje to, że włączył się dead-lock (nie otworzysz drzwi klamką od środka).To nie jest żaden alarm.

A koła zbutowałeś na darmo :goof:



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » czw kwie 22, 2010 00:16

Co do golfa to na bank od kopania się nie włączy... Sprawdź czy masz przy szybie czujniki. Jeśli nie spróbuj tak jak Qto, napisał.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » czw kwie 22, 2010 00:29

o alarmie w aucie świadczy mikrostyk w zamku maski zaznaczony na fotce niżej, ale żeby mieć pewność to sprawdź tak jak pisałem wyżej.
Obrazek



rozyk_l
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt paź 27, 2009 12:06
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: rozyk_l » czw kwie 22, 2010 00:45

heh i ja sprawdzę bo nigdy sam się nie włączał. W sumie to dobrze, bo niektóre auta to już trąbią jak traktor przejedzie obok :grin:



Awatar użytkownika
jacco
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 512
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:07
Lokalizacja: village
Kontakt:

Post autor: jacco » czw kwie 22, 2010 00:48

xCinek pisze:macham ręką w środku samochodu
czujnik ruch (fabrycznie) jest w lamkach tylnych w podsufitce jesli niema to możesz machac do woli :bajer:


www.monsterz-tt.de
Obrazek
LIFES TOO SHORT TO DRIVE A SHITTY CARS!!

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » czw kwie 22, 2010 02:47

Mikrostyk przy klapie, 3-ci klakson w podszybiu, dioda na tapicerce przy ryglu > bez czujników ultradźwiękowych raczej na nic to się nie zda. Na co reaguje? > na manipulacje przy zamkach, na zapłon stacyjki w czasie zazbrojenia, otwarcie drzwi w czasie zazbrojenia, otwarcie maski na zazbrojonym >>>>> raczej więcej kłopotów > bo zamki w mk4 padają szybko (dioda, mikrostyk, zimne luty >> sam się będzie odpalał). Ale przydaje się przy dokładce alarmu z allegro > 3 klaksony + syrenka robią niezły raban! Dla zachowania sprawności zamków odradzam odpalanie funkcji auto-ryglowania zamków podczas jazdy >>> dla uniknięcia przykrej niespodzianki polecam wyłączenie auto-ryglowania po 30 s jeżeli nie będzie sygnału z mikrostyku lub stacyjki (zatrzaśnięte kluczyki).
Dodam : łatwiej i taniej jest pozakładać pełny sterownik alarmu z allegro niż dokupić same czujniki ultradźwiękowe (z allegro) i dopinać je do seryjnego alarmu (podczas odpalania dają sygnał masy przez 1 s i dopiero po tym sygnale wskakują na czuwanie).
Alarm seria + dokładka w połączeniu z odpowiednimi blokadami daje nam przynajmniej 50% gwarancji że autko zostanie w naszym posiadaniu.
Przy samym seryjnym alarmie można powybijać wszystkie szyby i obdrapać solidnie autko, ukraść to co jest w środku > a tylko laik będzie miał problemy z odpaleniem.
O zabezpieczeniach dodatkowych zapłonu, GPS i wszelkich patentach antyzłodziejowych nic nie pisze > bo było na forum przerabiane praktycznie od A do Z.
O formie zabezpieczeń w swoich autkach nie piszcie > czyba że następne posty chcecie pisać w dziale skradzione vw (macie PW).



xCinek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr kwie 07, 2010 22:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: xCinek » czw kwie 22, 2010 21:09

sprawdziłem sposobem podanym przez Qto, alarm się włączył - więc jest.
Dzięki za pomoc ;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 412 gości