Wąż od turbo pod wpływem cisnienia wypada..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Progresywny
Lubie to!
Lubie to!
Posty: 832
Rejestracja: wt sty 12, 2010 19:30
Lokalizacja: Stargard

Wąż od turbo pod wpływem cisnienia wypada..

Post autor: Progresywny » czw kwie 22, 2010 18:23

Witam, mam problem odnośnie tego węża (koncowki-mocowania go) mk4, golf iv-na pompowtryskach.
Otóż w tym metalowym kołnierzu znajdują sie 2 uchywyty... wąż wchodzi i zazębia sie o taką opaske (ci co mają ten silnik to wiedzą)... ale problem tkwi w tym że te ząbki sie wytarły i wąż w ogole sie nie trzyma ;/... ręką mogę go wsadzic i zaraz spadnie pod wpływem cisnienia.

Czy jest jakaś możliwość aby jakoś ten wąż sztywno utrzymac żeby sie trzymał? Nie chcialbym kupować tego ponieważ w aso to trochę kosztuje ;|
Już myślałem nadspawac te guzki i ładnie podszlifowac, tylko nie wiem z jakiego materiału to jest zrobione?
I jeszcze jedno czy może mi ktoś wysłać numer tej części... lub jakiś schemat?
Bardzo byl bym wdzieczny.. bo auto mi potrzebne a bez turba jakoś jezdzic sie nie da;P- i musze coś myslec swojskim sposobem to zrobic a jak nie to szukać.. niestety.
Aha i czy ten kołnierz cały dostane w ASO ? (jak na drugim obrazku)?
Obrazek

Zdjecia przykładowe. Moje mocowanie inaczej wyglada tzn. ząbki wytarte i chciałbym tak aby wygladal jak na drugim zdjeciu
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 18:26 przez Progresywny, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » czw kwie 22, 2010 19:10

Bolson Tdi pisze: Czy jest jakaś możliwość aby jakoś ten wąż sztywno utrzymac żeby sie trzymał?
Bolson Tdi, owiń ten wąż taśmą samowulkanizującą i po kłopocie :grin: Najlepiej jak najszerszą http://img17.allegroimg.pl/photos/orygi ... /985017341


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Awatar użytkownika
fructo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 17:18
Lokalizacja: ..
Kontakt:

Post autor: fructo » czw kwie 22, 2010 20:34

Witam

Mam to samo u siebie ale u mnie troszkę jeszcze tych ząbków się ostało, owinąłem taśmą teflonową i wcisnąłem na siłę. U ciebie problem jest poważniejszy bo już masz całkowicie wytarte....szukałem kiedyś tu na forum i ktoś pisał że te pierścienie są ze stali kwasoodpornej.

Jeśli dobrze widzę to jest to wąż dochodzący do klapy gaszącej więc jego numer jest taki:

1J0 145 838 T

i oring:

3C0 145 117 F

widziałem kiedyś na allegro w dobrym stanie z niewytartymi ząbkami za 100zł
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 20:39 przez fructo, łącznie zmieniany 1 raz.


Wszyscy tylko BRAK MOCY I BRAK MOCY :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 371 gości