pierburg 2e2, padł siłownik 3-położeniowy?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kijazz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 11:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

pierburg 2e2, padł siłownik 3-położeniowy?

Post autor: kijazz » czw kwie 22, 2010 12:34

Witam. Poradźcie:
czy jeżeli obroty na biegu jałowym sa w granicach 400-500,
trzpień siłownika 3P w tym momencie jest całkowicie schowany (nie dotyka zderzaka z nagwintowanym bolcem)
i nie reaguje na regulację z tyłu kluczem 13 (obroty takie same, trzpień cały czas schowany),
znaczy że padł siłownik 3P?
Dodam że obroty szybkie jałowe (na ssaniu) są OK.


Obrazek

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw kwie 22, 2010 12:45

A wszystkie podciśnienia szczelne? Jeśli masz elektrozawór na podciśnieniu sprawdź czy jest otwarty albo go omiń. Ma on zadanie chować trzpień przy hamowaniu silnikiem.



kijazz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 11:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: kijazz » czw kwie 22, 2010 12:47

jhosef pisze:A wszystkie podciśnienia szczelne? .
szczelne
jhosef pisze:Jeśli masz elektrozawór na podciśnieniu sprawdź czy jest otwarty albo go omiń.
A który to jest ten elektrozawór? i jak sprawdzić czy sie otwiera?


Obrazek

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw kwie 22, 2010 12:59

Z tyłu gaźnika, dochodzą do niego 2 przewody. Na włączonym zapłonie powinien być chyba otwarty, ew na pracującym silniku.



kijazz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 11:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: kijazz » czw kwie 22, 2010 13:08

No wiem juz jaki elektrozawór (ten w niebieskim kółku?). Ale jak stwierdzić czy on jest otwarty czy nie?
Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw kwie 22, 2010 13:11

Dokładnie. Odłączone napięcie zamyka go. Więc wężyk i dmuchać.



kijazz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 11:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: kijazz » czw kwie 22, 2010 13:34

Jak się okaże że wszystko OK z elektrozaworem to co jeszcze moze byc?


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw kwie 22, 2010 13:36

Przestrzegam od nadmiernego kręcenia sruba z tyłu siłownika, łatwo niszcza sie od tego jej oringi ktore nie wiadeomo potem skąd wziąć


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw kwie 22, 2010 13:42

A ten siłownik cokowliek pracuje czy stoi jak kołek?



kijazz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 11:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: kijazz » czw kwie 22, 2010 13:48

Paweł Marek pisze:Przestrzegam od nadmiernego kręcenia sruba z tyłu siłownika, łatwo niszcza sie od tego jej oringi ktore nie wiadeomo potem skąd wziąć
Kreciłem tylko raz. Najpierw w jedna, potem w drugą stronę - bez efektu. Wczesniej wyregulowałem obroty szybkie jałowe
jhosef pisze:A ten siłownik cokowliek pracuje czy stoi jak kołek?
Rusza się, juz dokładnie nie pamietam czy jak sie gasi czy jak odpala to sie wysuwa. No i jak gazu sie daje na jałowym to tez sie wysuwa. Ale normalnie na wolnych obrotach przy 90 stopniach jest całkowicie schowany
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 14:01 przez kijazz, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » czw kwie 22, 2010 16:47

upewnij sie ze zderzak jest dobrze ustawiony.
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 16:47 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

kijazz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 11:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: kijazz » czw kwie 22, 2010 21:28

Tak, zderzak ustawiłem zgodnie z instrukcja np. z forum. Czyli wyjecie wezyka z trojnika, zaslepienie go, ustawienie obrotów na 3000 itd. Zreszta była to kosmetyka bo tak jak był fabrycznie było prawie OK.
A tak po za tym - ten zderzak odpowiada chyba tylko za przyspieszone obroty jalowe czyli te na ssaniu, z nimi nie mam problemu.
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 21:29 przez kijazz, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw kwie 22, 2010 21:51

na jalowych obrotach siłownik ma być w środkowej pozycji i dotykać do śrubki regulacyjnej lekko podnosząc przepustnicę. Elektrozawór bez zapłonu ma być zamknięty, na zapłonie otwarty .


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kijazz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 11:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: kijazz » czw kwie 22, 2010 21:53

Paweł Marek pisze:na jalowych obrotach siłownik ma być w środkowej pozycji i dotykać do śrubki regulacyjnej lekko podnosząc przepustnicę.
Własnie wiem, jak mówię, u mnie nie dotyka, jest całkowicie schowany. Oznacza to że siłownik do wymiany?
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 21:53 przez kijazz, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 248 gości