Golf V 2.0TDI BMM koło dwumasowe, dPF, turbo oraz chip pomoc

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

raf_ost
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 08:25
Lokalizacja: Łódź i Kutno
Kontakt:

Golf V 2.0TDI BMM koło dwumasowe, dPF, turbo oraz chip pomoc

Post autor: raf_ost » czw kwie 22, 2010 11:07

Witam wszystkich,
Kilka dni temu przywiozłem z Niemiec autko jest to GOLF V 2006 rok kwiecień, silnik BMM 2.0 TDI w aucie uszkodzone jest koło dwumasowe, sprzęgło chodzi super, w autku dwumassa tylko słychac delikatnie na zimnym a tak to wszystko jest ok i auto bardzo dobrze przyspiesza.

Teraz czas wymienić i chciałbym poznać wasza opinię na ten temat, czy założyć samo koło dwumassowe czy wymienić cały komplet a może jednomasowe ?

nie ukrywam że chciałbym także wywalić DPF oraz założyć turbo z Leona 170KM bo podobno idealnie mocowania pasują.

oczywiście na koniec program.

Proszę o wasza opinie na ten temat.
Ostatnio zmieniony pt kwie 23, 2010 10:19 przez raf_ost, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » pt kwie 23, 2010 15:07

koła jednomasowego nie założysz bo nie ma takiego przewidzianego do skrzyni 6 biegów zostaje ci tylko dwumas, sprzęgło okaże się w jakim jest stanie po demontażu ale najlepiej cały komplet zmienić , dpf trzeba usunąć programowo a potem wywalić go z wydechu całkiem wstawiając rurę , turbo od 170 km pasuje do silnika ale nie tak wszystko łatwo część osprzętu silnika też trzeba zmienić chłodnica egr ,rura od filtra powietrza przewody wodne i kilka innych rzeczy...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 263 gości