Luz na przednim lewym kole

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Luz na przednim lewym kole

Post autor: Cypis876 » śr kwie 21, 2010 22:12

Witam mam taki problem zauważyłem że mam luz na kole pojechałem do mechanika i powiedział że to drążek kierowniczy i wymienił go zleciłem tez sprawdzenie łożyska i powiedział że jest dobre . Dzisiaj odebrałem auto z naprawy a tu dalej jest luz . Co może być przyczyna tego luzu ? piasta?



red_eyed_rider
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr kwie 21, 2010 21:25
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: red_eyed_rider » śr kwie 21, 2010 22:14

A sprawdzałeś sworzeń wahacza?


vel sputnik

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » śr kwie 21, 2010 22:14

jak lozysko bylo mocno zniszczone to piasta mogla sie wykrzywic,
spradz srube ta duza co trzyma piaste, odkrec ja i dokrec pare razy


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Post autor: Cypis876 » śr kwie 21, 2010 22:19

red_eyed_rider pisze:A sprawdzałeś sworzeń wahacza?
tego mechanik nie sprawdzał a wyraźnie mówiłem że luz na kole widać że fuszerkę odstawił :bigok:

[ Dodano: 21 Kwi 2010 22:20 ]
a ma to jakie znaczenia że jak depnę hamulec to nie ma a jak nie to jest luz ?? :bigok:



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » śr kwie 21, 2010 22:22

no nie powinno miec znaczenia, chyba ze masz kolka nie dokrecone, chyba ze sie myle, to mnie poprawcie


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » śr kwie 21, 2010 22:52

Cypis876 pisze:a ma to jakie znaczenia że jak depnę hamulec to nie ma a jak nie to jest luz ?? :bigok:
to wychodzi na to ze jest luz na lozysku + to ze piasta bedzie do wymiany

[ Dodano: 21 Kwi 2010 22:55 ]
no nie powinno miec znaczenia
a wlasnie ze ma, bo pomiedzy piasta a felga jest tarcza hamulcowa, jak nacisnie hamulec to sciska tarcze i luzu nie ma, jak pusci to ma luz.

glupie pytanie - glupia odpowiedz no ale troche sensu ma :chytry:



Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Post autor: Cypis876 » pt kwie 23, 2010 20:47

łozysko dobre nawet dokrcali na hama i nic powiedzieli że ten typ czyli golf 4 i oktavia tak ma to jest luz na tulejach :bigok:



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » pt kwie 23, 2010 23:26

Cypis876 pisze:powiedzieli że ten typ czyli golf 4 i oktavia tak ma to jest luz na tulejach
to wprowadziles w blad, jak auto stoi i ruszasz za kolo to ma tendencje do "cofania sie" to jest prawda pracuje na tulei tylnej :bigok:



greg

Post autor: greg » sob kwie 24, 2010 09:13

Cypis876 pisze:a ma to jakie znaczenia że jak depnę hamulec to nie ma a jak nie to jest luz ??
a potem
Cypis876 pisze:łozysko dobre nawet dokrcali na hama i nic powiedzieli że ten typ czyli golf 4 i oktavia tak ma to jest luz na tulejach
Ludzie - luz na tulejach nie skasuje się hamulcami - luz na łożysku i piaście tak



Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Post autor: Cypis876 » sob kwie 24, 2010 21:29

greg pisze:Ludzie - luz na tulejach nie skasuje się hamulcami - luz na łożysku i piaście tak
idz to przetłumacz mojemu mechanikowi bo on twierdzi że ten typ tak ma i że to normalka
też mu to powiedziałem że luzu na tylejach hamulcem nie skasujesz

nawet książka sam naprawiam mówi że jak po naciśnięciu hamulca niknie to łożysko albo piasta


a nie robię tego w byle jakim warsztacie tylko ci goście wcześniej pracowali w salonie u marszałka w Częstochowie ti teraz założyli swoja firmę i pogwarancji robią taniej :bigok:

[ Dodano: 24 Kwi 2010 21:34 ]
greg pisze:a potem
tzn tak luz jest jak auto stoi odciążone na ziemi i jak depniesz hamulec to nie ma

tak samo jest jak podniesiesz auto na podnośniku tez nie czuć luzu
mechanik jak narzazie wymienił drążek kierownicy bo uznał że jest na nim luz i to nie pomogło luz jest dalej :bigok:
Ostatnio zmieniony sob kwie 24, 2010 21:35 przez Cypis876, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » sob kwie 24, 2010 21:42

Cypis876, zmień mechanika jak ten jest głąbem i nie rozumie podstaw naprawy auta



Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » sob kwie 24, 2010 21:51

Witam

Podjedz kolego na trzepaki i za chwile wyjdzie gdzie masz ten luz. Masz naprawde ciemnego mechanika i dlatego pewnie nie pracuje juz w salonie z tego powodu. Ale to i tak nie ma znaczenia. Napewno nie skasujesz luzu na tulejach hamulcami. Tak jak mówie. Na trzepaki i wyjdzie co jest wybite. Może być końcówka, może być wszystko.

Pozdro.

ZC



Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Post autor: Cypis876 » sob kwie 24, 2010 22:16

Zimny Chirurg pisze:Podjedz kolego na trzepaki i
byłem jakieś 2 tygodnie temu i nic nie wykazało diagnosta powiedział że wszystko w jak najlepszym porządku

a jeszcze jedno pytanie czy piastę powinno sie dokręcać na chama czy tak jak w przypadku łozyska że od końca i 1/3 obrotu popuscić bo w tej chwili mi dokręcił na maksa
a wiecie pojechałem z tym żeby nie było tak że ring mi się będzie krecił po piescie :bigok:

[ Dodano: 24 Kwi 2010 22:18 ]
już sił brakuje każdy rozkłada ręce i mówi że na ciemno chyba będzie pokoleji wymieniać aż przestanie być luz :bigok:

[ Dodano: 02 Maj 2010 14:18 ]
Ok to tak łożysko i piasta dokręcone drążek kierowniczy od strony kierowcy wiemieniony a luz dalej jest :bigok:

[ Dodano: 10 Maj 2010 18:53 ]
a z jaka siła łożysko powinno być dokręcone ?

i dzisiaj na podniesionym aucie zauważyłem że koło nie kreci się swobodnie tylko blokuje
czy tam powinno być ?? :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 100 gości