Wzrost obrotów podczas zmiany biegów i brak przyspiszenia

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Mateo33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr kwie 21, 2010 18:01
Lokalizacja: Trójmiasto

Wzrost obrotów podczas zmiany biegów i brak przyspiszenia

Post autor: Mateo33 » śr kwie 21, 2010 18:12

Zaczne od samego poczatku:
Tydzien temu posypala mi sie skrzynia biegów. Niby zerwalo nity, przebilo obudowe skrzyni od wewnatrz i wylal sie olej przy okazji ze skrzyni. Zaczelo sie od drobnego jakby spadku mocy, potem tak jakby sprzęgło się slizgało, tzn. zmieniłem bieg dodałem gazu, obroty poszły w gore a auto jechalo nadal z przedkoscia co przed zmiana biegów(stało sie to pare razy tylko). Jak juz jechalem do mechanika to wyskoczyła 3 podczas jazdy a juz pod koneic nie dało sie wrzucić ani 3-ki ani 4-ki.
Efekt kupilem uzywana skrzynie biegów(podobno przebieg okolo 80tys.km) o tych samych oznaczeniach.
Po zmianie nie wiem ale wydawało mi sie ze auto ma troche mniej mocy ale to moze tylko mi sie wydawało. Do dzisiaj. Ruszałem zmieniłem z 1-ki na 2-ke i to samo co przedtem. Dodaje gazu, obroty w gore auto nie przyspiesza. Taki sam objaw z 2-ki na 3-ke. Co dziwne to jezeli delikatnie wcisne gaz to auto normalnie przyspiesza. Jak wcisne mocniej to jest objaw "slizgania".
Podczas wymiany skrzyni zostało sprzegło ściągniete i wyczyszczone i sprawdzone i jest w dobrym stanie jeszcze.
Prosze o pomoc, wskazówki, itp. bo zwarjuje.
Z gory dziekuje za wszelkie porady.
Auto: Golf IV 1.4 16V
Ostatnio zmieniony śr kwie 21, 2010 18:13 przez Mateo33, łącznie zmieniany 1 raz.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » śr kwie 21, 2010 18:18

To czy to sprzeglo bylo wymienione , bo stare zalalo olejem to tylko wie ten co wymienil, ja stawiam na to ze umyl tarcze i tyle ,a kasa w kieszen.
Ostatnio zmieniony śr kwie 21, 2010 18:22 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Mateo33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr kwie 21, 2010 18:01
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Mateo33 » śr kwie 21, 2010 18:22

Tarcza i docisk byly "umyte" napewno, nie zostaly wymienione. Od momentu odebrania samochodu zrobilem ponad 500km i dopiero teraz to sie zaczelo dziac ponownie.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » śr kwie 21, 2010 18:25

no wlasnie , tak byly umyte, tarcza jest zatluszczoona, i to umycie pomoglo na chwile bo reszta oleju i tak wsiakla w okladziny tarczy.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Mateo33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr kwie 21, 2010 18:01
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Mateo33 » śr kwie 21, 2010 18:31

Czyli pierwsze co to rozmontowac jeszcze raz i sprawdzic tarcze?
Czy powiedzmy dalsza jazda ok. 100km moze wyrzadzic jakas wieksza szkode?
ew. inne pomysly jeszcze?
Ostatnio zmieniony śr kwie 21, 2010 18:33 przez Mateo33, łącznie zmieniany 1 raz.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » śr kwie 21, 2010 18:34

szkody nie zrobi ale bedzie sukcesywnie spala moc przekazywana na skrzynie, az w koncu bedzie tak ze na 2 bedzie taki usliz ze pod gorke nie wyjedziesz.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Mateo33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr kwie 21, 2010 18:01
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Mateo33 » śr kwie 21, 2010 21:29

Czy jest jakas mozliwosc aby kolejna skrzynia biegów sie posypała? Chodzi mi o to czy jest jakis element który gdy jest niesprawny moze rozwalic skrzynie? Np. zerwać nity, itp. ??

[ Dodano: 22 Kwi 2010 18:07 ]
Mechanik mi dzisiaj powiedzial ze wszystkie elementy scierne w tym tarcze sprzęgłowe są chłonne jak gąbki. Czy zgodzi sie ktos z ta teoria?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 249 gości