spadki napiecia i wtedy faluja obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

spadki napiecia i wtedy faluja obroty

Post autor: Vii » wt kwie 20, 2010 22:41

jak nie urok to sr*. W tym momencie mam taki problem panowie mam dziwne spadki napiecia, podświetlenie licznika "mryga" swiatla rowniez przygasaja oraz sie rozjasniaja - dobra kazdy wie o co chodzi ale dodatkowo tym spadkom napiecia towarzyszy falowanie obrotów. Fauluja minimalnie tak bez niczego wlaczonego a gdy np wlacze radio i dam konkret bass na suba i podglosze to łooooo boziu wtedy zaczynaja latać i szaleć w przedziale 500-1000. Co jest grane :kac:
Ostatnio zmieniony wt kwie 20, 2010 22:43 przez Vii, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
arielo87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: śr mar 28, 2007 16:01
Lokalizacja: Iwięcino/Koszalin
Kontakt:

Post autor: arielo87 » wt kwie 20, 2010 22:47

O panie, stabilizator napięcia na alternatorze na pewno już ma dość. Ja bym od tego zaczął.


O:o===vw===o:O

Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » wt kwie 20, 2010 22:49

arielo87 pisze:O panie, stabilizator napięcia na alternatorze na pewno już ma dość. Ja bym od tego zaczął.
A jest jeszcze coś przez co moze sie tak dziać? czy tylko i wylacznie stabilizator napiecia w alternatorze moze za to odpowiadac?



Awatar użytkownika
arielo87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: śr mar 28, 2007 16:01
Lokalizacja: Iwięcino/Koszalin
Kontakt:

Post autor: arielo87 » wt kwie 20, 2010 22:55

Wina raczej na pewno leży po stronie alternatora, nie wiem jak z falującymi obrotami ale reszta to na pewno. Sprawdź ładowanie, powinieneś mieć jakieś 14V, jak nie ma to stabilizator mógł paść. Sprawdź jeszcze napięcie paska na alternatorze, nie powinien się uginać więcej jak centymetr.


O:o===vw===o:O

Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » wt kwie 20, 2010 22:58

A przypadkiem pasek Ci nie piszczy?



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » wt kwie 20, 2010 23:03

arielo87 pisze:Wina raczej na pewno leży po stronie alternatora, nie wiem jak z falującymi obrotami ale reszta to na pewno.
No falowanie obrotów ma sie do spadków napieć, a raczej odwrotnie spadki napieć do falowania obrotów bo im bardziej "obciaze" alternator, akumulator to tym bardziej faluja obroty .. Odpale auto nie wlacze swiatel ani radia ani nic obroty stoja w bezruchu na 850. Wlacze swiatła faluja miedzy 850 - 950 dołoze do swiateł przeciwmgielne plus glosno radio obroty zaczynaja falować miedzy 500 a 1100 nawet :|
arielo87 pisze:Sprawdź ładowanie, powinieneś mieć jakieś 14V, jak nie ma to stabilizator mógł paść. Sprawdź jeszcze napięcie paska na alternatorze, nie powinien się uginać więcej jak centymetr.
Tak zrobie plus jeszcze sprawdze dokładnie kable wiodące do alternatora i styki moze coś gdzies zaśniedzialo hm.
Mavrick pisze:A przypadkiem pasek Ci nie piszczy?
No wlasnie nie choc dawno nie był wymieniany.



Awatar użytkownika
arielo87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: śr mar 28, 2007 16:01
Lokalizacja: Iwięcino/Koszalin
Kontakt:

Post autor: arielo87 » wt kwie 20, 2010 23:08

Pamiętaj jeszcze żeby sprawdzić ładowanie jakimś miernikiem. Wykręć stabilizator napięcia i sprawdź stan szczotek. Jak się kończą to wymień cały stabilizator (20-30zł).


O:o===vw===o:O

Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » wt kwie 20, 2010 23:10

arielo87 pisze:Pamiętaj jeszcze żeby sprawdzić ładowanie jakimś miernikiem.
Oczywiscie, wie sie ;) no nic dziekuje za rady od rana sie wezme i napisze pozniej co było przyczyna tych szalenstw.



Awatar użytkownika
arielo87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: śr mar 28, 2007 16:01
Lokalizacja: Iwięcino/Koszalin
Kontakt:

Post autor: arielo87 » wt kwie 20, 2010 23:16

Powodzenia :pub: daj znać czy się poprawiło


O:o===vw===o:O

Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » śr kwie 21, 2010 15:05

arielo87 pisze:Powodzenia :pub: daj znać czy się poprawiło
Szlag mnie trafił stary. Napiecie na aku 14,19 V i nie skacze, dopiero po dodaniu gazu lekko sie rusza. Nie mam juz pomysłu co jest nie tak! :foch: wg miernika spadków napiecia nie ma, a normalnie tak jakby istniały, złupieć idzie..
Ostatnio zmieniony śr kwie 21, 2010 15:15 przez Vii, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
arielo87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: śr mar 28, 2007 16:01
Lokalizacja: Iwięcino/Koszalin
Kontakt:

Post autor: arielo87 » śr kwie 21, 2010 18:54

A stan akumulatora? Jak możesz to sprawdź go na innym kwachu.


O:o===vw===o:O

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 287 gości