Gumy stabilizatora
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: ndz sty 31, 2010 21:16
- Lokalizacja: Gdansk
W sumie wystarczy zdjąć koło, ale dobrze by było żeby śruby obejmy dokręcić jak samochód bedzie stał już na kołach i wtedy jest troche gorzej dokręcić je jak są koła założone.
Co do samej wymiany to polecam przeanalizować fotoporade której wyżej jest link w ktorej jest to świetnie opisane.
Ja wymieniałem niedawno i mam kilka uwag:
-kup gumy pożądnej firmy i najlepiej z opaskami
-zapamietaj ustawienie starych gum żebyś nie założył ich inaczej niz stare bo nie są symetryczne
-obejrzyj stabilizator w miejscu w który są gumy, czy przypadkiem stabilizator nie jest za bardzo wydarty, standardem jest to że nie bedzie lakieru - ale u mnie był więcej wytarty i nawet nowe gumy były luźne i słychac było stuki na nierównościach. Ale z tym sobie poradziłem tak że włożyłem paski cienkiej blachy między opaske a gume stabilizatora i troche przyciołem gumę żeby mogła przyledz do stalilizatora.
Po tym zabiegu stuki znikły-jak narazie
Co do samej wymiany to polecam przeanalizować fotoporade której wyżej jest link w ktorej jest to świetnie opisane.
Ja wymieniałem niedawno i mam kilka uwag:
-kup gumy pożądnej firmy i najlepiej z opaskami
-zapamietaj ustawienie starych gum żebyś nie założył ich inaczej niz stare bo nie są symetryczne
-obejrzyj stabilizator w miejscu w który są gumy, czy przypadkiem stabilizator nie jest za bardzo wydarty, standardem jest to że nie bedzie lakieru - ale u mnie był więcej wytarty i nawet nowe gumy były luźne i słychac było stuki na nierównościach. Ale z tym sobie poradziłem tak że włożyłem paski cienkiej blachy między opaske a gume stabilizatora i troche przyciołem gumę żeby mogła przyledz do stalilizatora.
Po tym zabiegu stuki znikły-jak narazie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 360 gości