Krzywe felgi i problem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
shark:)
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: wt sty 12, 2010 02:04
Lokalizacja: Chojnice i okolice

Krzywe felgi i problem

Post autor: shark:) » wt kwie 20, 2010 21:25

Siemka forumowicze, jeździłem około 5/miesięcy na krzywych felgach. Pajac który mi sprzedał VW sam so przekładał opony i pokrzywił felgi....z powodu OGROMNEGO kryzysu musiałem tak jeździć, kierownica latała w każda stronę ale mniejsza o to, jakoś 4dni temu wymieniłem nowe felgi i opony, drgania i inne bajery znikły ale na dziurach czuje pukanie stukanie, obstawiam ze albo coś się wybiło przez te felgi albo po prostu amortyzatory są do wymiany, musiałbym podjechać na stacje i sprawdzić, dodam ze w Zime tył tak stukotał ze szok jakby były zamarznięte, co sądzicie o tym drodzy forumowicze? Pomożecie ? Pozdrawiam!



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » wt kwie 20, 2010 21:27

może być luz na dolnych sworzniach, na końcówkach drążków kierowniczych.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
shark:)
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: wt sty 12, 2010 02:04
Lokalizacja: Chojnice i okolice

Post autor: shark:) » wt kwie 20, 2010 21:29

prezesik25 pisze:może być luz na dolnych sworzniach, na końcówkach drążków kierowniczych.
hej kolego,dzięki za odpowiedz! doceniam to,a moge to jakos sam sprawdzic? np szarpnąc czy cos? czy na diagnostyce wszystko mi powiedzą



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » wt kwie 20, 2010 21:31

na diagnostyce powiedzą Ci dokładnie.

Oczywiście możesz samemu, np. stanąć w kanale patrząc na końcówki drążków kierowniczych, a ktoś będzie ruszał kierownicą krótkim ruchem lewo-prawo, wtedy będziesz widział i słyszał gdzie jest luz.
Ostatnio zmieniony wt kwie 20, 2010 21:37 przez prezesik25, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
arielo87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: śr mar 28, 2007 16:01
Lokalizacja: Iwięcino/Koszalin
Kontakt:

Post autor: arielo87 » wt kwie 20, 2010 23:03

Można złapać za końcówkę drążka i niech ktoś lekko szarpie kierownicą. Jak będzie pukało, nawet delikatnie to do wymiany. Mogły też polecieć końcówki wahaczy jak kolega prezesik25 napisał ale do tego już potrzebujesz szarpaków. Najlepiej zacznij od drążków, jak będą do wymiany to wymień też końcówki wahaczy, nawet dla pewności. I tak będziesz sie musiał wybrać na zbieżność po wymianie.


O:o===vw===o:O

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 429 gości