pas przedni i listwa pod lampy- - Zamienniki?!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
pas przedni i listwa pod lampy- - Zamienniki?!
Witam!
Nie wiem czy umieszczam to w dobrym dziale, jeżeli nie to proszę o przeniesienie.
Miałem ostatnio nieprzyjemne zdarzenie, mianowicie mijałem się na zakręcie z Jelczem który wiózł węgiel, a że kierowca zap...ał jedna duża bryła spadła mi prosto pod zderzak i wgniotła mi pas przedni.
Chciałbym wymienić ten element jak i listwę podreflektorową (przy okazji), na allegro znalazłem takie zamienniki:
Pas
http://moto.allegro.pl/item984796169_pa ... 83_92.html
Listwa:
http://moto.allegro.pl/item1007808031_l ... lf_ii.html
Co sądzicie o jakości tych zamienników? Może ktoś miał z nimi doczynienia?
Dodam, że zależy mi na nowych częściach ponieważ miały by być one malowane proszkowo (dlatego bo takie malowanie jest odporniejsze na uszkodzenia mechaniczne i na rdze i jest tańsze niż normalny lakier)
Czy to jest wogóle dobry pomysł z takim malowaniem?
Nie wiem czy umieszczam to w dobrym dziale, jeżeli nie to proszę o przeniesienie.
Miałem ostatnio nieprzyjemne zdarzenie, mianowicie mijałem się na zakręcie z Jelczem który wiózł węgiel, a że kierowca zap...ał jedna duża bryła spadła mi prosto pod zderzak i wgniotła mi pas przedni.
Chciałbym wymienić ten element jak i listwę podreflektorową (przy okazji), na allegro znalazłem takie zamienniki:
Pas
http://moto.allegro.pl/item984796169_pa ... 83_92.html
Listwa:
http://moto.allegro.pl/item1007808031_l ... lf_ii.html
Co sądzicie o jakości tych zamienników? Może ktoś miał z nimi doczynienia?
Dodam, że zależy mi na nowych częściach ponieważ miały by być one malowane proszkowo (dlatego bo takie malowanie jest odporniejsze na uszkodzenia mechaniczne i na rdze i jest tańsze niż normalny lakier)
Czy to jest wogóle dobry pomysł z takim malowaniem?
Ostatnio zmieniony śr kwie 21, 2010 23:35 przez serhio, łącznie zmieniany 1 raz.
- koloko
- Ma gadane
- Posty: 197
- Rejestracja: ndz lip 29, 2007 21:50
- Lokalizacja: Wrocław - Kozanów
- Kontakt:
Zamienniki robione są zazwyczaj z gorszych materiałów niż oryginalne części.
Ważną kwestią jest też spasowanie, kupiłem kiedyś chiński grill i był ... 1,5 cm węższy niż oryginał.
Ja bym na twoim miejscu poszukał na szrotach oryginalnych części, porządnie je oczyścił i przygotował przed lakierowaniem.
Co do malowania pasa podreflektorowego to wystarczy przelecieć pistoletem - mi tak po stłuczce zrobili i wyszło bardzo dobrze.
Ważną kwestią jest też spasowanie, kupiłem kiedyś chiński grill i był ... 1,5 cm węższy niż oryginał.
Ja bym na twoim miejscu poszukał na szrotach oryginalnych części, porządnie je oczyścił i przygotował przed lakierowaniem.
Co do malowania pasa podreflektorowego to wystarczy przelecieć pistoletem - mi tak po stłuczce zrobili i wyszło bardzo dobrze.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Mi udało się dorwać pas przedni ori w idealnym stanie - jak na ten wiek. Nawet lakier był na nim w niezłym stanie - ale to okazało się dopiero po oczyszczeniu (szmatka, woda - po prostu wytarcie z brudu i kurzu).
Poszukaj na szrocie prostego pasa- newralgiczne punkty to ta pionowa część na środku - ma być idealnie prosta (czasami, na łączeniu z tą dolną poziomą częścią się lubi "złamać") i ma być prostopadła do poziomych części. Pozostałe newralgiczne punkty to łączenie blach, na których są reflektory z górnym poziomym elementem - ten górny element nie może odstawać od tego mocowania reflektora.
Rdza na tak starych elementach jest normalna, ale występuje w miejscach mało widocznych - łączenie okulara z górnym i dolnym elementem poziomym, czy łączenie środkowego elementu pionowego z dolnym poziomym... Ale są to miejsca niewidoczne po złożeniu wszystkiego - także ja nie malowałem całego pasa, tylko te miejsca oczyściłem i potraktowałem najpierw brunoxem, a potem hammereitem. Wygląda idealnie - od góry pozostał ori lakier - wygląda jak nowe.
Poszukaj na szrocie prostego pasa- newralgiczne punkty to ta pionowa część na środku - ma być idealnie prosta (czasami, na łączeniu z tą dolną poziomą częścią się lubi "złamać") i ma być prostopadła do poziomych części. Pozostałe newralgiczne punkty to łączenie blach, na których są reflektory z górnym poziomym elementem - ten górny element nie może odstawać od tego mocowania reflektora.
Rdza na tak starych elementach jest normalna, ale występuje w miejscach mało widocznych - łączenie okulara z górnym i dolnym elementem poziomym, czy łączenie środkowego elementu pionowego z dolnym poziomym... Ale są to miejsca niewidoczne po złożeniu wszystkiego - także ja nie malowałem całego pasa, tylko te miejsca oczyściłem i potraktowałem najpierw brunoxem, a potem hammereitem. Wygląda idealnie - od góry pozostał ori lakier - wygląda jak nowe.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 274 gości