Problemy z Gaźnikiem SIlnik 1.6

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wooojtek18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: wt kwie 13, 2010 16:07
Lokalizacja: Rzeczenica
Kontakt:

Problemy z Gaźnikiem SIlnik 1.6

Post autor: wooojtek18 » czw kwie 15, 2010 21:04

Mam Problemy z Gaźnikiem Silnik 1.6 , na wolnych obrotach czasem gaśnie , duzo pali i nie wyciąga więcej niz 130km/h , co moze być przyczyną ?


[img]http://img521.imageshack.us/i/p1110005medium.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » czw kwie 15, 2010 21:53

Czyszczenie gaznika nie zaszkodzi a morze pomorze a filtr paliwa wymieniałes.



kaorini2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 18:28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kaorini2 » czw kwie 15, 2010 23:08

że sie podepne standardowo pod temat. Ja mam taka przypadłość tzn. Idę rano do autka wsiadam odpalam zapinam D i jedziemy silnik chodzi równo biegi ładnie pykają jedzie coś zamulonego no to w pedał kierunek lewo lewy pas i jazda> dojeżdżam do skrzyżowania wciskam hebel a tu obroty silnika ledwo ledwo ledwo myśle 500-800 bo strasznie rzuca silnikiem szarpie. Ruszam ze skrzyzowania bez problemu silnik się wkreca jak trzeba ale im bardziej ciepły tym bardziej traci obroty na postoju z zapiętym biegiem az do zgaśnięcia po którym nie idzie go już odpalić i trzeba sporo poczekac az ostygnie. Uwaga tego efektu nie ma kiedy się go nie przybutuje ani razu i podczas postoju z zapiętym biegiem czy na park bez obciążenia silnika obroty sa jak najbardziej prawidowe. Orjentuje się ktoś o co u biega że przy troche dynamicznej jezdzie jest kłopot a przy metodzie jazdy na dziadka nie ma tych objawów. Gdzie mam zaglądnąć co wymienić lub ewentualnie wyczyścić



wooojtek18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: wt kwie 13, 2010 16:07
Lokalizacja: Rzeczenica
Kontakt:

Post autor: wooojtek18 » pt kwie 16, 2010 06:42

nie wymieniałem filtra , a gaźnika troche boje się dotykać bo kumpel mówi ze się śrubke jakąś przekreci coś nie tak i gaźnik juz nie bedzie działał


[img]http://img521.imageshack.us/i/p1110005medium.jpg[/img]

Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: pinstonvw » pt kwie 16, 2010 16:09

Jaki masz typ gaźnika? 2EE czy 2E2? Przyczyn gaśnięcia może być sporo. Z pewnością wystarczy kompleksowe czyszczenie i regulacja. Ale zakładam, że masz 2E2 czyli podczas nagrzewania jest ok. Po nagrzaniu wolne obroty są zbyt niskie i gaśnie. Być może lewe powietrze gdzieś zaciąga. Jeździsz tylko na Pb czy też LPG?


...

kaorini2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 18:28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kaorini2 » pt kwie 16, 2010 16:41

pinstonvw pisze:Jaki masz typ gaźnika? 2EE czy 2E2? Przyczyn gaśnięcia może być sporo. Z pewnością wystarczy kompleksowe czyszczenie i regulacja. Ale zakładam, że masz 2E2 czyli podczas nagrzewania jest ok. Po nagrzaniu wolne obroty są zbyt niskie i gaśnie. Być może lewe powietrze gdzieś zaciąga. Jeździsz tylko na Pb czy też LPG?
wiesz co nie wiem gdzie to sprawdzić gdzie jest wybite jaki typ gaźnika. Śmigam tylko na jedynym słusznym paliwie tj Pb.



Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: pinstonvw » pt kwie 16, 2010 17:06

Na bocznej powierzchni gaźnika jest nabity numer. Wrzuć foto spod maski to orientacyjnie będzie wiadomo.


...

Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » ndz kwie 18, 2010 12:03

sprawdzałes wszyskie podcisnienia niema tam rzadnego syczenia pomacaj palcami po wężykach dziwne zachowanie podczas hamowania podcisnienie od serwa.



kaorini2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 18:28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kaorini2 » ndz kwie 18, 2010 19:36

Sprawdzałem podciśnienia wszystko jest ok popodłączane nic nie syczy a na gaźniku pisze 2E ładnie z boku widać. A to sie nie dzieje po hamwaniu tylko po wdepnięciu w pedał gazu np przy wyprzedzaniu żeby skrzynia zrobila kick down po zabiegu wystarczy sie na skrzyzowaniu zatrzymac no i jest problem silnik pyka na bardzo wolnych obrotach trzesie się w końcu gasnie i nie idzie go odpalić puki nie ostygnie.



Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » ndz kwie 18, 2010 19:38

czyszczenie



Securitate
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt gru 08, 2009 11:26
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: Securitate » pn kwie 19, 2010 08:46

Miałem w mojej golfiatce silnik 1.6 PN z gaźnikiem 2EE. Kiedyś nagle zaczęły się podobne problemy, po rozgrzaniu gasł na wolnych obrotach i mulasty był straszliwie. Okazało się, że urwał się kabelek do modułu ssania (wybaczcie niefachowe nazewnictwo) w gaźniku, w dodatku przy samej wtyczce, pod gumowym kapturkiem - nic widać nie było. Założyłem nową wtyczkę i ozdrowiał. Zobacz, czy wszystkie druciki są w całości...



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn kwie 19, 2010 09:02

wooojtek18, kaorini2, podajcie oznaczenie silnika, a jak nie znacie, to zdjęcie silnika, wtedy będziemy myśleć.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn kwie 19, 2010 09:10

wooojtek18,Dopisz zgodnie z regulaminem typ silnika lub gaźnika. Jesli nie wiesz przepatrz fotki w necie , Pierburg 2E2 lub 2EE.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kaorini2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 18:28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kaorini2 » wt kwie 20, 2010 11:23

Mam fotki silnika i gaziora. Wczoraj posprawdzało sie pare rzeczy okazało sie że tulejki siedzą w rozruchu rzeczywiscie po nagrzaniu zrobi tylko jedno przekręcenie wałem i stoi. Ładowanie słabe zaledwie 13,5 po włączeni lamp spada do 12,9 po przygazowaniu około 13 - 13,1

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 390 gości