czy można rozłączyć który przewód od modułu a żeby nic nie uszkodzić a samochód nie zapalał
bo zasilanie cewki to tak popularna i oczywista ze szkoda gadać!
Odciecie zapłonu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak widzę masz silnik 1.8 RP a wydaje mi się, że one posiadały dwie różne jednostki sterujące - w zależności czy masz gaźnik czy wtrysk. Dobrze byłoby gdybyś podał numer ECU jaki posiadasz to Koledzy znajdą jakiś porządny schemat.
Taki prosty schemacik dorwałem w necie:
Jeśli ten będzie odpowiedni dla Twojego ECU to masz do wyboru:
-odcięcie wtrysku
-odcięcie cewki /chociaż nie polecam/
-odcięcie pompy paliwa
A najprościej zrobić odcięcie pompy paliwa - 1 przekaźnik (da się go gdzieś upchnąć w mało dostępnym miejscu) do niego przycisk (choćby w postaci zwykłego microswitch'a) umieszczony w Tobie tylko znanym miejscu i żaden złodziej-amator nie będzie się bawił w szukanie "po przewodach" w którym miejscu jest odcięcie.
Taki prosty schemacik dorwałem w necie:
Jeśli ten będzie odpowiedni dla Twojego ECU to masz do wyboru:
-odcięcie wtrysku
-odcięcie cewki /chociaż nie polecam/
-odcięcie pompy paliwa
A najprościej zrobić odcięcie pompy paliwa - 1 przekaźnik (da się go gdzieś upchnąć w mało dostępnym miejscu) do niego przycisk (choćby w postaci zwykłego microswitch'a) umieszczony w Tobie tylko znanym miejscu i żaden złodziej-amator nie będzie się bawił w szukanie "po przewodach" w którym miejscu jest odcięcie.
[img]http://www.symfonia.ovh.org/logo.jpg[/img]
Nie któreś tylko raczej plusowy (pin 3 wtyku Halla, lub pin modułu). Takie cięcie chyba najtrudniej znaleźć. Możesz też ciąć zasilanie modułu (przewód dochodzący do pinu 4 modułu), lub połączenie moduł - cewka (przewód dochodzący do pinu 1 modułu)raf1al pisze:czyli cic ktores kable co ida do aparatu zapłonowego (rozdzielacza)
JaroW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 299 gości