Odciecie zapłonu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Odciecie zapłonu

Post autor: raf1al » pn kwie 19, 2010 20:43

czy można rozłączyć który przewód od modułu a żeby nic nie uszkodzić a samochód nie zapalał

bo zasilanie cewki to tak popularna i oczywista ze szkoda gadać!



Awatar użytkownika
remiq88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pn maja 28, 2007 00:12
Lokalizacja: GST

Post autor: remiq88 » pn kwie 19, 2010 22:44

Jak widzę masz silnik 1.8 RP a wydaje mi się, że one posiadały dwie różne jednostki sterujące - w zależności czy masz gaźnik czy wtrysk. Dobrze byłoby gdybyś podał numer ECU jaki posiadasz to Koledzy znajdą jakiś porządny schemat.

Taki prosty schemacik dorwałem w necie:
Obrazek

Jeśli ten będzie odpowiedni dla Twojego ECU to masz do wyboru:
-odcięcie wtrysku
-odcięcie cewki /chociaż nie polecam/
-odcięcie pompy paliwa

A najprościej zrobić odcięcie pompy paliwa - 1 przekaźnik (da się go gdzieś upchnąć w mało dostępnym miejscu) do niego przycisk (choćby w postaci zwykłego microswitch'a) umieszczony w Tobie tylko znanym miejscu i żaden złodziej-amator nie będzie się bawił w szukanie "po przewodach" w którym miejscu jest odcięcie.


[img]http://www.symfonia.ovh.org/logo.jpg[/img]

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » pn kwie 19, 2010 22:47

cewka oidpada
pompa paliwa nic nie da bo jest lpg

trzeba by cos w zapłonie po rozłączać tak by najlepiej bylo



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » pn kwie 19, 2010 22:57

raf1al, tnij zasilanie Halla i po sprawie. Jeden ze skrajnych we wtyczce to plus (chyba 3, ale sprawdź). Znajdź go nieco dalej od wtyczki i jak tylko sobie chcesz przerwij ten obwód


JaroW

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » pn kwie 19, 2010 22:59

Jarowo pisze:raf1al, tnij zasilanie Halla i po sprawie. Jeden ze skrajnych we wtyczce to plus (chyba 3, ale sprawdź). Znajdź go nieco dalej od wtyczki i jak tylko sobie chcesz przerwij ten obwód
czyli cic ktores kable co ida do aparatu zapłonowego (rozdzielacza)



Awatar użytkownika
remiq88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pn maja 28, 2007 00:12
Lokalizacja: GST

Post autor: remiq88 » pn kwie 19, 2010 23:02

Nie widzę problemu w tym, że masz LPG. Po prostu albo idziesz do sklepu elektronicznego i szukasz przekaźnika dwutorowego na 12V, albo kupujesz dwa zwykłe samochodowe i robisz odcięcie pompy paliwa i cewki elektrozaworu przy butli LPG.


[img]http://www.symfonia.ovh.org/logo.jpg[/img]

Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » pn kwie 19, 2010 23:47

raf1al pisze:czyli cic ktores kable co ida do aparatu zapłonowego (rozdzielacza)
Nie któreś tylko raczej plusowy (pin 3 wtyku Halla, lub pin modułu). Takie cięcie chyba najtrudniej znaleźć. Możesz też ciąć zasilanie modułu (przewód dochodzący do pinu 4 modułu), lub połączenie moduł - cewka (przewód dochodzący do pinu 1 modułu)


JaroW

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 258 gości