gniazda zaworów po regeneracji a długość zaworów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

gniazda zaworów po regeneracji a długość zaworów

Post autor: dziabi3 » pn kwie 19, 2010 18:16

Panowie moje 1,4 miało małą przygodę , wbita jedynka zamiast trójki i zgięte 4 zawory wydechowe , wałek cały pasek cały

Teraz do rzeczy odebrałem dziś głowice od remontu <planowanie , szlifowanie gniazd , szlifowanie 4 zaworów ssących i wymiana na nowe 4 zawory wydechowe> i zauważyłem że na jednym cylindrze zawór ssący jest bardziej zagłębiony tak jakby gniazdo było bardziej wyszlifowane

i właśnie to gniazdo zdaje mi się ze było jako pierwsze szlifowane i gość pomylił kont bo na tym gnieździe są 3 rożne kąty za szlifowane a nie dwa jak powinno być


i teraz moje pytanie czy będę musiał skrócić na szlifierce narzędziowej trzonek zaworu tak aby opróżniony z oleju samo regulator nie dociśnięty krzywką wykazywał luz

bo bez skrócenia czeka mnie pewnie niedomykający się zawór


i teraz pytanie jaki luz bo ja obstawiam 0,5mm bo podobno skok samo regulatora czyli jego samoregulacja to ok 1mm wiec te 0,5 luzu było by pośrodku


proszę o odpowiedz
Ostatnio zmieniony pn kwie 19, 2010 18:19 przez dziabi3, łącznie zmieniany 1 raz.


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » pn kwie 19, 2010 18:25

raz mi sie tak zdarzyło ze odebrałem głowice po regeneracji i po załozeniu dalej na 1 cyl ( 1.9 d ) był nie domknięty ssacy ... znów rozebrałem oddałem do goscia z powrotem i było juz ok... po wycisnieciu oleju z samoregulatora luz był jak piszesz z 1mm, rozebrałem wałek i szklanki sprawdzic co zrobili goscie..i zrobili tak jak piszesz zeszlifowali trzonek zaworu... 1.9 d chodzi do dzis i jest ok. :helm:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości