golf III 1.8 GT nagły problem (stukanie z silnika)!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

inomaciej
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:29
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

golf III 1.8 GT nagły problem (stukanie z silnika)!!!

Post autor: inomaciej » pn kwie 19, 2010 17:46

Miałem słaby akumulator w golfie III 1.8GT i dziś go nie odpaliłem po nocy wiec nadeszła pora na zmianę. Kupiłem nowy w najbliższej hurtowni (identyczny jak był jakiś ZAP 50/470) innych nie mieli ale nie w tym rzecz a może i w tym już sam nie wiem. Po zmianie akumulatora auto odpaliło elegancko ale pojawił się problem przy dodaniu gazu silnik jakby klekocze coś w stylu zimnego diesla wcześniej tego nie było do ostatniej jazdy na starym aku wszystko cacy. Na dodatek kontrolka oleju miga cały czas po odpaleniu i po chwili zaczyna piszczeć sygnał dźwiękowy. Kiedyś dawno tak mi się działo jak załadowane auto było i zagrzane mocno dolałem oleju chwile odpoczął i ok, a teraz silnik zimny olej ok jeszcze dolałem bo miałem akurat. Nie wiem co jest ten klekot i ta kontrolka a wszystko po zmianie akumulatora. Może ktoś miał podobny problem będę wdzięczny za pomoc !
Ostatnio zmieniony pn kwie 19, 2010 18:37 przez inomaciej, łącznie zmieniany 1 raz.



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » pn kwie 19, 2010 17:49

to ze po wymianie akumulatora sie tak dzieje to sytuacja czysto przypadkowa, to nie chodzi o akumulator na pewno bo co on mogłby narobić w silniku? pytanie retoryczne oczywiscie. Słuchaj skąd wydobywa sie klekot czy z pod pokrywy zaworów czy być moze panewki wydaja dziwny klekot, a raczej cykkkkanie..
Ostatnio zmieniony pn kwie 19, 2010 17:53 przez Vii, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Pasik
Grupa Dolny Śląsk!!
Grupa Dolny Śląsk!!
Posty: 447
Rejestracja: wt paź 30, 2007 16:23
Lokalizacja: Żerniki Małe/Kobierzyce/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Pasik » pn kwie 19, 2010 18:05

inomaciej,
inomaciej pisze:Kiedyś dawno tak mi się działo jak załadowane auto było i zagrzane mocno dolałem oleju chwile odpoczął i ok
z tego wnioskuje, że już wcześniej miałeś problem z cisnieniem oleju ( a kontrolka piszczy i mryga raczej z tego powodu) i wyglada na to, ze ten klekot to będa panewki

miałem podobny objaw panewki grały i gubił cisnienie, w moim przypadku pomógł remoont- koszt ponad 2k zł...


http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=81114Passat! :)
Wołga na FB - lajkować!!!
Golf mk3GT na części!PW!
Gas Grass or Ass - Nobody Rides for Free
Kom:604-341-885[/b]

inomaciej
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:29
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

problem

Post autor: inomaciej » pn kwie 19, 2010 18:14

z tą pipczącą kontrolką był problem może z 3,4 razy podczas 5 lat użytkowania i to przynajmniej dwa lata temu a tak cały czas spokój, co do tych panewek to nie znam się tak na tym dla mnie to porostu klekot z silnika gdzieś głośniejszy przy większym dodaniu gazu, a czy dojade na z tym do mechanika pare km? załamałeś mnie z tym remontem za 2 tys przecież to połowa wartości auta, może jest jakaś inna przyczyna



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pn kwie 19, 2010 18:17

a olej w silniku jest?? może popychacze Ci stukają bo masz za mało oleju


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » pn kwie 19, 2010 18:18

inomaciej pisze:z silnika gdzieś głośniejszy przy większym dodaniu gazu,
zaworryyyyyyy! a dokładniej popychacze jesli wzrasta wraz z dodaniem gazu i jest obstawialbym jesli chodzi o klekot.
Pasik89 pisze:w moim przypadku pomógł remoont- koszt ponad 2k zł...
Troche sporo to chyba nie same panewki były wymieniane? Ile w takim razie za robote wzial ponad 1700 zł? hmm no nie bardzo :P
Ostatnio zmieniony pn kwie 19, 2010 18:22 przez Vii, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn kwie 19, 2010 18:23

sprecyzuj opis tematu



Awatar użytkownika
Pasik
Grupa Dolny Śląsk!!
Grupa Dolny Śląsk!!
Posty: 447
Rejestracja: wt paź 30, 2007 16:23
Lokalizacja: Żerniki Małe/Kobierzyce/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Pasik » pn kwie 19, 2010 18:25

Vii, czytanie ze zrozumieniem się kłania... remont silnika to nie sama wymiana panewek :P

u mnie został zrobiony kompletny remont, z regeneracją głowicy i szlifem wału włącznie :bigok:


http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=81114Passat! :)
Wołga na FB - lajkować!!!
Golf mk3GT na części!PW!
Gas Grass or Ass - Nobody Rides for Free
Kom:604-341-885[/b]

inomaciej
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:29
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: inomaciej » pn kwie 19, 2010 18:29

olej jest. Nie wiem jutro do mechanika pojade ale boje się żeby mi kitu nie nawciskał i pół samochodu nie chciał wymieniać



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » pn kwie 19, 2010 18:29

Pasik89 pisze:Vii, czytanie ze zrozumieniem się kłania... remont silnika to nie sama wymiana panewek :P
Czytam ze zrozumieniem owszem, tylko remont to pojecie bardzo wzgledne. Teraz rozumiem i koszta rowniez mnie nie dziwia :P



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn kwie 19, 2010 18:30

3. PRECYZUJ TEMATY! Jeśli ważna informacja jest jaki silnik posiadasz prosi się również o uwzględnienie tego w temacie (np. [mk2 TD] problem z pompą paliwa, [mk2 RF] problem z gaźnikiem, [mk4 ARL] dymienie auta), w innym wypadku wystarczy napisać na przykład: [mk2] wymiana rozrządu, [vento] jak wymienić nagrzewnicę?. NIEPRECYZOWANE TEMATY SĄ BEZWZGLĘDNIE KASOWANE!
:chytry:



Awatar użytkownika
Piotrek 2711
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 00:51
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: Piotrek 2711 » pn kwie 19, 2010 20:04

Miałem to samo w jette wałek napendu pompy oleju sie zerwał pompa oleju stoji niema wogule ciśnienia silnik pracuje na sucho. Dlatego wszystko klekocze. To na 99% napęd pompy oleju one w 1.8 są na wałku napedowym i tam albo sie ułamał albo przekręcił i pompa stoji nieodpalaj go nawet odrazu zdejmój miske oleju i zrób ten wałek. Bo go skatujesz na sucho tak ze juz nic zniego niebedzie chyba ze juz tak skatowałes. Pozdrawiam

[ Dodano: 19 Kwi 2010 20:09 ]
Bo nawet jak by to były panewki to na zimnym silniku było by na tyle ciśnienia ze kontrolka by zgasła dopiero po nagrzaniu by sie zapaliła. Dlatego powtarzam wałek pompy oleju.


I LOVE MK3

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 146 gości