Nadmierne parowanie szyby

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kapitan bomba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: czw lis 26, 2009 21:32
Lokalizacja: małopolska

Post autor: kapitan bomba » czw mar 25, 2010 22:40

ok, rozebralem, skleilem zlozylem, sprawdzam i pupa.. zacina sie w jednym ze skrajnych polozen..nie wiem ktore to..chyba to nie wazne..waqzna jest przyczyna.. otoz wyglada na to ze ta "wajcha" :grin: ktora chodzi po zewnetrrzenj stronie..opiera sie juz o ten zaczep..ta blokade a sliniczek dalej pcha przez co krzywi jeden z trybikow a ten znow kolejny..i nie wiem czy jakies zwaarcie sie robi czy te styki nie zwieraja ale mechanizm nie chce sie cofnac..co tu moze pomoc.. dodam ze w druga strone chodzi poprawnie..



Awatar użytkownika
kamzi96
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 17:36
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: kamzi96 » pt mar 26, 2010 19:36

Witam dzisiaj po zimie wlaczylem klime i przez jakis czas bylo ok ale gdy zatrzymywalem sie na czerwonym swietle to wtedy cos zaczynalo jakby wyć niczym syrena strazacka kiedy ruszalem to przestawalo ale na biegu jalowym znowu wylo.Wiec wlaczylem ECON i jest cisza ale przyjda upaly i trzeba bedzie cos z tym zrobic moze ktos wie w czym tkwi problem moze ktos tez tak mial.
Ostatnio zmieniony pt mar 26, 2010 19:39 przez kamzi96, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wojtek06061989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: śr lut 10, 2010 23:36
Lokalizacja: Kotuń
Kontakt:

Post autor: wojtek06061989 » czw kwie 01, 2010 20:55

Panowie ja jak już pisałem jestem po reanimacji tego silniczka, ostatnio robiłem ustawienia podstawowe w climatroniku w nadzieji ze to może pomoze w zniwelowaniu pokazywania się błędu tego silniczka, niestety nie pomogło silniczek działa poprawnie szyby nieparują ale wciąż jest ten błąd... co można zrobić aby on się nie pokazywał?? moze da się wpisać nowe wartości położeń krańcowych tego silniczka czy coś??



Awatar użytkownika
Dawca_Nerek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1887
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 10:08
Lokalizacja: F1 DAWCA

Post autor: Dawca_Nerek » wt kwie 13, 2010 20:11

Silniczek naprawiony ale powstało sporo problemów :crazy:

1. Taki kabelek wisi przy silniczku, od czego to ??
Obrazek

2. Jak przykręcam silniczek to wyskakuje te kółeczko dolnej klapki :crazy: Jak nie dokręcę na maksa to wyskoczy bo za luźne.

3. Załapał mi w pełno błędów... po diagnozie wyskakuje 313 00, jak wciskam czerwony przycisk to kilka kolejnych. Mam brak wartości temp. na zewnątrz i pokazuje w st.F :crazy:


Obrazek
Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...

kali.wawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt cze 06, 2008 22:40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kali.wawa » pn kwie 19, 2010 11:37

Dawca_Nerek pisze:Silniczek naprawiony ale powstało sporo problemów :crazy:

1. Taki kabelek wisi przy silniczku, od czego to ??
ad1. Ten kabelek jest od czujnika temperatury, który jest za silniczkiem
Dawca_Nerek pisze:3. Załapał mi w pełno błędów... po diagnozie wyskakuje 313 00, jak wciskam czerwony przycisk to kilka kolejnych. Mam brak wartości temp. na zewnątrz i pokazuje w st.F :crazy:
ad3. A klima się pewnie zresetowała, gdzieś na forum była opisana zmiana na st. Celcjusza, a brak temperatury masz właśnie przez brak podłączonej tej kostki:). Proponuję podpiąć Vaga:)



NiCom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:21
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: NiCom » sob maja 29, 2010 18:37

Witam,
Właśnie też rozłożyłem silniczek na części.
To chrobotanie które słychać po złożeniu silniczka moim zdaniem nie powinno mieć miejsca. U mnie jest podobnie. Otwarty silniczek podłączyłem pod instalacje. Okazało się że to zębatki przeskakują. Oczywiście nie ta która pęka wszystkim lecz któraś z dwóch pozostałych. Albo trzeba faktycznie zrobić ustawienia przez VAG, albo z silniczka nie wychodzi prawidłowa informacja w jakim położeniu jest silniczek. Zastanawiam się czy fakt pękających kółek zębatych nie jest podyktowane jakąś inną usterką. A finalnie puszcza najsłabsze ogniwo. Po sklejeniu największego koła zębatego silnik nie jest w stanie go ruszyć i dlatego przeskakuje inna zębatka.

Chciałem podziękować za fotoporadę - przydała mi się i uniknąłem uszkodzenia schowka. Jeżeli mogę coś dodać to ściągając boczek maskujący deskę rozdzielczą (między deską a drzwiami) mamy łatwiejszy dostęp aby manewrować wyciągając lub wsadzając silniczek. Dzięki temu nie musiałem leżeć głową w dół - nie licząć odkręcenia śrubki :-) . Boczek mocowany jest na 3 zatrzaski i wyciąga się go w stronę drzwi.

Pozdrawiam



mflash
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 19:38
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Autodiagnoza Climatronica

Post autor: mflash » ndz cze 20, 2010 17:36

WItam was chłopaki przesledziłem cały watek odnośnie parowaniu szyb mi jesienia tak parowały ze nie dawało sie jezdzic a jak juz była pogoda deszczowa to tragedia. popwmieniałem filtry i nic ale przeczytałem na forum ze moze to byc przyczyna zamknietego obiegu i zabrałem sie by to sprawdzic. Zdjołem filtr pyłkowy i poprosiłem kolege by włączał i wyłączał obieg a ja obserwowałem zachowanie klapki (Płetwy) i sie nie poruszała, postanowiłem ze ja poruszam delikatnie reka, była zina i ujemna temperatura na zewnatrz i stało sie :( klapka pekła mi na pół zaczeła chrobotac strasznie gdyz wpadła do wentylatora ale udało mi sie ja wyciagnąc i iak woze ja do dzis w schowku. Lecz jest lato ciepło i pora na zmiane, naprawe obiegu. Mam dosyc smrodu który sie dostaje wtedy gdy stoje w korku a duzo podruzuje po miescie i jest to bardzo uciazliwe.
Musze zaczac od kupna klapki no chyba ze uda mi sie skleic ta która połamałem, w co watpie. Na allegro niema mozliwosci zakupu ale podzwonie po szrotach moze kupie.

Koledzy duzo piszecie o AUTODIAGNOZIE CLIMATRONICA - A mianowicie jest ktos kto moze mi powiedziec jak ja wykonac i co ona przynosi.
Jestem zainteresowany by cos takiego w swoim MK4 przeprowadzic?

A na koniec wszystkim dziekuje za kawał dobrej roboty, naprawe wielu pomogło i mi napewno te wskazówki sie przydadza.

Czekam na instrukcje wykonania Autodiagnozy Climatronica.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 192 gości