1.6 SR i wasze problemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jak kiedys sprawdzałem to mechanik po prostu dobrał sie do poduchy wyją i sprawdził czy jest dobra a tak na oko jak ktos sie zna to jest sposób z ruszaniem samochodem na biegu wrzucasz np 1 i lekko ruszasz do przodu do tyłu i patrzysz jak zachowuje sie silnik...
Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt sty 01, 2010 21:35
- Lokalizacja: Grobla k. Bochni
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: czw kwie 01, 2010 18:48
- Lokalizacja: kraków
- hossearkadio26
- Ma gadane
- Posty: 158
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 14:00
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- hossearkadio26
- Ma gadane
- Posty: 158
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 14:00
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Niewiem jak teraz wczesniej mialem blad 537 - sonda lambda - bogata mieszanka i 533 - chyba regulacja biegu jalowego. Sporadyczne bledy. Pozniej odlaczalem kompa przejechalem sie i bledow nie bylo jak podlaczylem ponownie. Tylko niewiem co oznacza to ze zawor otwarty przepustnicy????
Dzieki za wszelka pomoc
Dzieki za wszelka pomoc
Marcin
panowie pytanie po wymnianie uszczelki wymieniłem olej na mobil s2000 juz nie ma super s... i od wymiany wcina mi olej.........0.5 na 1000km zaraz po wymianie sie tak stało czy ten olej jest cos nie taki jak powinien wczesniej miałem castrola ale mechanik mi poradził zmienic to zmieniłem.....nie kopci w wodzie tez nie ma wycieków brak... czy moze mi go tak spalac ze nie bedzie dymił.?????
Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
kolego ja to *#cenzura#*.... pecha ma ze szok uszczelniacze wymienił9em z pół roku wczesniej niz uszczelke potem wyjeb mi uszczelke teraz pierscionki a miałem zmieniac jak robiłem uszczelke to mądry macher powiedział ze są ok......jackyz pisze:Pół litra na 1000 niby nie dużo(nwet nowy silnik bieże troche oliwy.A zmieniłeś uszczeniacze zaworowe przy okazji zdjętej głowicy?
Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
Poczytaj sobie troche na temat silników i o zurzyciu oleju 0,5 litra na 1000 km to naprawde nie jest dużo.Obejrzyj silnik do okoła(w szczególności ok rozrządu)czy nie ma wycieków.Na pocieszenie napisze Ci tylko tyle że w zeszłym roku jak wracałem z UK to na 2000 km silnik mi spalił 15 litrów oleju.Ja miałem zapieczone pierscienie.Koszt naprawy z częscimi 1800zł (regeneracja głowicy+pierscienie+panewki +robocizna mecanika)
Obserwuj Twój problem.
Obserwuj Twój problem.
Jacek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 320 gości