[golf MK IV] xenony a zwykła instalacja ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

greg

Post autor: greg » sob sie 26, 2006 10:51

http://www.hella.com/produktion/HellaDE ... %20.pdf%22 niewiele ci to pomoże ale... jeden przynajmniej przewód masz już oznaczony

[ Dodano: Sob Sie 26, 2006 11:06 am ]
na innym forum http://www.autoextrem.de/showthread,t-85740.htm znalazłem że powinieneś kupić przejściówke z 10 na 12... a skoro taka jest to znaczy że wystarczy poszukać jak ktoś ma spisać schemat przejścia

[ Dodano: Sob Sie 26, 2006 11:06 am ]
ten adapter jak pisżą kosztuje 49 euro



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » ndz kwie 18, 2010 18:42

odkopię temat:)
czy do takiego zestawu, jak w linku, potrzeba tylko przerobić wtyczki i już wszystko działa?

http://www.allegro.pl/item996748913_xen ... kazja.html


(co to są te elementy na ostatnim zdjęciu? nigdzie indziej ich nie widziałem)



kiwu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: czw lut 24, 2005 11:13
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: kiwu » ndz kwie 18, 2010 19:31

Są to przetwornice wysokiego napięcia.



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » ndz kwie 18, 2010 20:07

wiesz an pewno czy strzelasz? bo z tego co wiem to przetwornica to jest np. na drugim zdjęciu i jest kwadratowa... (tak mi się wydaję)
czy coś jeszcze potrzeba do pełnej przeróbki?



Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » ndz kwie 18, 2010 20:49

grzegorzp pisze:bo z tego co wiem to przetwornica to jest np. na drugim zdjęciu i jest kwadratowa...
grzegorzp to na lampie to nie jest przetwornica, a sterownik regulacji zasięgu świecenia od układu samopoziomowania.

W przypadku lamp z tej aukcji to przetwornice są osobno na kablach (w razie popsucia się którejś cięższymi do zakupu).
Być może lampy są z 2003 roku, ale takie rozwiązanie z przetwornicami osobno było stosowane w MK4 na początku produkcji, a potem weszły lampy z przetwornicami na lampach.
Tak jak już wspomniałem, przetwornice montowane na lampach w razie awarii są łatwiej dostępne (pasują m.in. od Mondeo MK3, BMW, Mini i wielu innych).

Jeśli chodzi o przeróbkę tych lamp to standardowo są 2 rozwiązania..
1. zastosowanie przejściówek (dostępne na eBay i Allegro po ok. 200-250zł - po ich zastosowaniu nie działa regulacja lamp z kabiny, więc i tak trzeba przerabiać),
2. przeróbka wtyczek lamp z 12-pinowych na 10-pinowe (znacznie tańsze rozwiązanie po zastosowaniu wtyczek np. ze starych lamp).

M.in. tu masz o przeróbce: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276783
A tu komplet info: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=323942
Ostatnio zmieniony wt kwie 20, 2010 12:19 przez Kamel, łącznie zmieniany 1 raz.


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » ndz kwie 18, 2010 21:15

dzięki za wskazówki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 226 gości