Pytanie o pracę aparatu zapłonowego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Berkismk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw sty 07, 2010 21:59
Lokalizacja: śląskie

Pytanie o pracę aparatu zapłonowego

Post autor: Berkismk2 » sob kwie 17, 2010 20:05

Witam.

Mam pytanie czy możliwe jest aby silnik (gaźnikowy)nie palił na jeden (cały czas ten sam) cylinder przez aparat zapłonowy(zarówno na benzynie jak i na gazie)? Pomijam tu kwestię kabli, świec, kopułki itp.. chodzi mi tylko o odpowiedź na to pytanie.

Drugie pytanie:
Czy normalne jest jeżeli nie pali mi na jeden cylinder, ściągnę kabel z kopułki (praca silnika nie zmienia się) to słychać przeskoki iskier?

Zaraz jak mi zaczął palić na 3 cylindry, zatrzymałem sie otworzyłem maskę i słychać było cykanie iskier (trudno określić dokładnie, ale w okolicach cewki wysokiego napięcia)..
Ostatnio zmieniony sob kwie 17, 2010 20:06 przez Berkismk2, łącznie zmieniany 1 raz.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: Pytanie o pracę aparatu zapłonowego

Post autor: agrala » sob kwie 17, 2010 21:33

Berkismk2 pisze:Witam.
Mam pytanie czy możliwe jest aby silnik (gaźnikowy)nie palił na jeden (cały czas ten sam) cylinder przez aparat zapłonowy(zarówno na benzynie jak i na gazie)? Pomijam tu kwestię kabli, świec, kopułki itp.. chodzi mi tylko o odpowiedź na to pytanie.)..
gdyby bylo cos nie tak z krzywka to bylo by to mozliwe
obroc aparat o 180 stopni i poprzekladaj przewody - jezeli teraz nie bedzie chodzil cylinder przesuniety o 180 stopni to cos nie tak z aparatem
Berkismk2 pisze:Drugie pytanie:
Czy normalne jest jeżeli nie pali mi na jeden cylinder, ściągnę kabel z kopułki (praca silnika nie zmienia się) to słychać przeskoki iskier?
tak, mialem kieys taki przypadek ze silnik sie zalewal i jak sciagnales przewod to bylo slychac iskre, jak wkladales inna swiece to tez byla iskra (swieca wlozona tylko po to by sprawdzic czy jest iskra- nie wkrecana do glowicy) a nie bylo roznicy w pracy na wolnych obrotach
sciagnij przewod ze swiecy na ktora nie pali i sie przejedz i zobacz czy jest roznica w mocy - jezeli jest, to silnik sie zalewa a iskra jest caly czas - lepiej zrobic to niz obracac aparat o 180 stopni
Berkismk2 pisze:Zaraz jak mi zaczął palić na 3 cylindry, zatrzymałem sie otworzyłem maskę i słychać było cykanie iskier (trudno określić dokładnie, ale w okolicach cewki wysokiego napięcia)..
nie mali caly czas na 3 cylindry?
najlepiej sprawdzic to wieczorem bo wtedy bedzie widac przeskok iskry
Ostatnio zmieniony sob kwie 17, 2010 21:35 przez agrala, łącznie zmieniany 1 raz.



Berkismk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw sty 07, 2010 21:59
Lokalizacja: śląskie

Post autor: Berkismk2 » ndz kwie 18, 2010 16:47

agrala pisze:gdyby bylo cos nie tak z krzywka to bylo by to mozliwe
obroc aparat o 180 stopni i poprzekladaj przewody - jezeli teraz nie bedzie chodzil cylinder przesuniety o 180 stopni to cos nie tak z aparatem
spróbuję..
agrala pisze:nie mali caly czas na 3 cylindry?
tak, nie pali(ł) cały czas na trzeci cylinder, sprawdzałem wiele rzeczy: kable, świece, kopułkę, palec, kompresje, wąż serwa hamulcowego, uszczelkę pod głowicą. I teraz pali na 4 ale przerywa



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 266 gości