Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
zygit
- Special Edition
- Posty: 62
- Rejestracja: sob paź 10, 2009 17:44
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: zygit » sob kwie 17, 2010 00:10
Witam!
jesli odepne akumulator to czy beda tego jakies konsekwencje? bede musial cos ustawiac regulowac po podpieciu? (oprocz fabrycznego radyjka
)
no i pytanie glupie ktore klemy odpinac? "plus" czy "minus" czy obydwie?
VW - poprostu DAS AUTO
-
Przemo440
- Forum Master
- Posty: 1971
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
- Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
-
Kontakt:
Post
autor: Przemo440 » sob kwie 17, 2010 00:11
zygit pisze:jesli odepne akumulator to czy beda tego jakies konsekwencje? bede musial cos ustawiac regulowac po podpieciu
nie
zygit pisze:no i pytanie glupie ktore klemy odpinac? "plus" czy "minus" czy obydwie?
+
-
oskaxlle
- Użytkownik
- Posty: 382
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 20:14
- Lokalizacja: Gostyń
Post
autor: oskaxlle » sob kwie 17, 2010 00:16
jedynie radio ustawic bedziesz musial i godzine nic po za tym...
no i oczywiscie ze +
pozdro...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=323383
I ♥ my VW
-
fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
-
Kontakt:
Post
autor: fleshu » sob kwie 17, 2010 00:17
Ustawienie zegarka heeh:)
Jeżeli masz fis-a, to przez pierwsze kilometry spalanie będzie się normować.
W TDI sprawa jest prosta.
Benzynka wymaga ustawiania po odpięciu aqu.
-
zygit
- Special Edition
- Posty: 62
- Rejestracja: sob paź 10, 2009 17:44
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: zygit » sob kwie 17, 2010 00:22
aaa no to elegancko, no FIS'a posiadam ;p bede sie po raz pierwszy w to bawic, a aku potrzebuje odpiac zeby nie miec bledow airbagu bo fotel kierowcy trza wykrecic i mate pod tylkiem zmienic
wielkie dzieki!!
VW - poprostu DAS AUTO
-
Przemo440
- Forum Master
- Posty: 1971
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
- Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
-
Kontakt:
Post
autor: Przemo440 » sob kwie 17, 2010 00:24
zygit pisze:a aku potrzebuje odpiac zeby nie miec bledow airbagu
chyba bardziej chodzi o kontrolkę na liczniku
Ostatnio zmieniony sob kwie 17, 2010 00:24 przez
Przemo440, łącznie zmieniany 1 raz.
-
zygit
- Special Edition
- Posty: 62
- Rejestracja: sob paź 10, 2009 17:44
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: zygit » sob kwie 17, 2010 00:26
to dokladnie mialem na mysli ;p razace w oczy przerazliwie zolte g.....no!!
[ Dodano: 17 Kwi 2010 00:27 ]
niestety caly czas nie mam VAG'a zeby moc samemu bledy kasowac!! moze moglibyscie cos polecic niedrogiego do domowego uzytku z allegro?
VW - poprostu DAS AUTO
-
fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
-
Kontakt:
Post
autor: fleshu » sob kwie 17, 2010 00:57
-
zygit
- Special Edition
- Posty: 62
- Rejestracja: sob paź 10, 2009 17:44
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: zygit » sob kwie 17, 2010 01:19
nooo wazne zeby byl sam kabelek, a VAG-COM'a sobie zalatwie :green_fuck: bo ten darmowy szajs na plytce gratis to do kosza moge wurzycic ;p
dzieki!!
VW - poprostu DAS AUTO
-
fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
-
Kontakt:
Post
autor: fleshu » sob kwie 17, 2010 02:31
zygit pisze:szajs na plytce gratis to do kosza moge wurzycic
Polski vag z płyty do kasowania inspekcji oraz logowanie do AIR-bag od 2000r > logowania z wcześniejszych wersji grozi uszkodzeniem sterownika.
3.11 Logi oraz dostęp do grupy 000 > dosyć pewna wersja.
Ostatnio zmieniony sob kwie 17, 2010 02:31 przez
fleshu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Oli
- Gadatliwa bestia
- Posty: 725
- Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
- Lokalizacja: Hajnówka
-
Kontakt:
Post
autor: Oli » sob kwie 17, 2010 08:58
Przemo440,
oskaxlle, ja się z wami nie zgodzę i było to gdzieś opisane na forum, zalecane jest zdejmowanie w pierwszej kolejności klemy ( - ) bo w przypadku zagapienia się albo omsknięcia klucza nie zrobisz zwarcia kluczem pomiędzy plusem, a karoserią auta (minus)...
[b]148KM/326Nm[/b]
-
zygit
- Special Edition
- Posty: 62
- Rejestracja: sob paź 10, 2009 17:44
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: zygit » sob kwie 17, 2010 09:46
no to teraz mi troche namieszaliscie
wlasnie sie wybieralem przed dom zeby robote rozpoczac i znowu nie wiem ktora kleme odlaczyc a ktora nie
VW - poprostu DAS AUTO
-
katerpi
- _________________
- Posty: 901
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 20:39
- Lokalizacja: RZ/RLU
Post
autor: katerpi » sob kwie 17, 2010 09:51
zygit najpierw odpinasz minus, potem plus. Zakładasz w odwrotnej kolejności.
Z resztą jak byś tego nie zrobił to nic się nie stanie. W MK4 raczej ciężko zrobić zwarcie
-
zygit
- Special Edition
- Posty: 62
- Rejestracja: sob paź 10, 2009 17:44
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: zygit » sob kwie 17, 2010 09:57
dobra tak tez zrobie;p najpierw minus potem plus! punkt za pomoc
Katerpi!!
co do VAG-COM'a to upolowalem takiego:
mam nadzieje ze sie bedzie dobrze spisywac, co wy na to?
Ostatnio zmieniony sob kwie 17, 2010 10:02 przez
zygit, łącznie zmieniany 2 razy.
VW - poprostu DAS AUTO
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 395 gości