zapowietrzone hamulce??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

Post autor: lukiskwuki » czw kwie 15, 2010 12:27

no wiem ze niebezpiecznie ale z jednego cylinderka ciagle leci mi powietrze jak odpowietrzam i chce sie upenic ze to nie wina korektora ..no chyba ze jakos inaczej to sprawdzic bo *#cenzura#* dostaje


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw kwie 15, 2010 12:49

Podejrzewam, że korektor by pocił się jakby miał nieszczelność. Ja mam taki problem. Nie zapowietrza się jeszcze ale dość mocno się poci. Niestety wymiana jest o tyle skomplikowana ze śruby raczej nie puszczają. Robiłem już jedno podejście ale bez cięcia i młotka się nie obejdzie.



Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

Post autor: lukiskwuki » czw kwie 15, 2010 12:57

no to gdzie by sie zapowietrzał ...pozakładam nowe opaski na łaczeniach najpier ....nie wydaje mi sie zeby na elastynym przewodzie była taka dziurka ktora wciagała by powietrze a nie puszczała pod cisnieniem płynu tym bardziej ze go nie ubywa


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw kwie 15, 2010 13:11

Proponuje przegląd wszystkich przewodów pod kątem korozji i nieszczelności.

Czy jesteś pewny, że układ się zapowietrza a nie np pompa puszcza na sekcjach?



Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

Post autor: lukiskwuki » czw kwie 15, 2010 20:48

no włąsnie zastanawiałem sie nad tymi sekcjami pompy ...bo w sumie czasem zdarzy si ze jak hamuje to pedał trzyma sie w penej pozycji ale po chwili opadnie kawałek nizej tak jakby wpadnie o 1cm nizej ....czy to objaw tego?


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
ordy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: ndz wrz 04, 2005 14:38
Lokalizacja: RLA
Kontakt:

Post autor: ordy » czw kwie 15, 2010 21:08

lukiskwuki, spróbuj na zgaszonym silniku podpompować pedał i trzymaj go mocno tak przez dwie minuty, jesli pedał będzie opadał to któraś sekcja puszcza (o ile układ jest odpowietrzony i szczelny na przewodach.



Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

Post autor: lukiskwuki » czw kwie 15, 2010 22:00

ok to juz jest jaks podpowiedz i sprawdze to ale jutro..

[ Dodano: 16 Kwi 2010 12:14 ]
sprawdzone tak jak kolga ordy, napisał nic nie opada ..czyli co pompa sprawna??


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: pinstonvw » pt kwie 16, 2010 16:25

Ja nie mam korektora u siebie. I podobna sprawa. Tzn. ciągle wydobywa się mieszanina płynu i powietrza z lewego cylinderka. I to chyba będzie wina cylinderka. Muszę kupić nowe i sprawdzić wtedy czy coś się poprawi. Bo już mi nerwy puszczają i tracę cierpliwość.


...

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

Post autor: lukiskwuki » pt kwie 16, 2010 16:45

no a ja mam obydwa cylinderki nowe ....i nerwica kosmiczna


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: pinstonvw » pt kwie 16, 2010 17:10

Wiesz... jeszcze jest jedna metoda na to wszystko. Odpowietrzyć układ podciśnieniowo. Tak jak to teraz robią w każdym serwisie. Ja chyba sobie zakupię takową pompkę, przyda się na przyszłość. A w serwisie wołali za usługę ponad 120 zł, obróciłem się na pięcie i wyszedłem. Tym sposobem wyciągasz płyn bez pompowania.


...

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt kwie 16, 2010 19:23

pinstonvw pisze:Ja chyba sobie zakupię takową pompkę, przyda się na przyszłość.
mozna sobie samemu takie cos zrobic :)

musisz miec drugi kapselek od zbiorniczka, wiercisz dziurke, wycinasz ze starej dętki , wielkoscią zeby dętka weszła w nakrętke.. ( dziala jako uszczelka )
zakręcasz to na zbiorniczek , pompujesz max 0,5 Atm. odkrecasz odpowietrzniki i leeeecii :) , tylko pozmniej trzeba uzupełniac płyn :) ... wprawdzie te serwisowe pompki chyba dolewaja same płyn.. ale mysle, ze w taki sposób mozna sobie samemu odpowietrzyc układ :) bez machania nogą :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: pinstonvw » pt kwie 16, 2010 19:38

Nooo to jest ciśnieniowa metoda. Czyli ciśnienie wtłaczasz w układ. Ja już tak robiłem i nic nie dawało odpowietrzanie. A chodzi mi o coś takiego http://moto.allegro.pl/item991411652_po ... niowa.html tutaj zakładasz koniec na odkręcony odpowietrznik i wyciągasz podciśnieniem płyn, bez potrzeby wywierania ciśnienia.


...

piotrwoj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob paź 18, 2008 18:37
Lokalizacja: Wiśniew

Post autor: piotrwoj » pt kwie 16, 2010 20:27

Miałem to samo regenerowałem oba zaciski z tyłu pomogło na krótko. Ktoś powiedział że pompa hamulcowa przepuszcza wymieniłem na nową problem i tak wrócił. Wina była właśnie korektora a że przegląd był już blisko korektor został pominięty przewody są na złączki i wszystko jest ok. Korektor i tak trzeba wymienić ale przynajmniej mam pewność że to to.



Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

Post autor: lukiskwuki » ndz kwie 18, 2010 01:42

ja dzisiaj "podciagnołem" recznie klin od szczek chamulcowych i hamulec znacznie sie polepszył zobaczymy jak to bedzie po wymiani klocków


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 161 gości