Układ hamulcowy mk2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Układ hamulcowy mk2
Witam,od 3-mc jestem posiadaczem 1.8 GT i dzis chcac podciagnac sprezyne korektora siły hamowania mój mechanik zauwazyl ze od pompy hamulcowej na tyl idzie tylko 1 przewod hamulcowy po czym przed korektorem jest trojnik! Powiedzial ze jest to nie orginalne rozwiazanie i od pompy ham. powinny isc 2 przewody...A jak jest naprzwde??? dodam ze jest to uklad z ABS i z tyłu mam tarcze!
ja również tak mam...masz jakiś dziwny patent...ale pocieszę Cię przewody hamulcowe są na metry i zaciskają Ci końcówki w sklepie.....wystarczy wykręcić tamten patent i założyć nowe przewody (góra 50 zł) i masz lux. potem odpowietrzysz hamulce i po problemie...ja sam zmieniałem pompę, wszystkie przewody miedziane, gumowe, cylinderki i nie było najmniejszego problemu....taki przewód to góra 1,5h pracy razem z odpowietrzaniem.....tylko musisz mieć klucz:10 i 11 rozcięty w środku...taki specjalny do przewodów hamulcowych (kosztuje coś 10 zł) i płyn hamulcowy dot-4 pozdrawiam i życzę powodzenia
I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))
ważne jest też aby linka od ręcznego była odpowiednio naciągnięta. Jeżeli masz zbyt słabo naciągniętą linkę, tył hamuje słabiej a pedał jest niżej....na próbę spróbuj zaciągnąć ręczny na 1-2 ząbki i przejechać się sprawdzisz czy będzie lepiej.
I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))
1) DOT-4Demoonek pisze:poradźcie jaki plyn hamulcowy nalac do ukladu? czy duzo przerobek jest przy wymianie bebnow na tarcze z tylu i z czego robic najlepiej przekladke i jakie elementy sa potrzebne?
2) do wymiany cała tylna belka, pod tarczami chodzą inne piasty, konieczne też jest zabudowanie korektora siły hamowania
IMHO impreza raczej nieopłacalna, jakikolwiek bład może zaważyć na Twoim życiu.
Na wszystko skutecznie pomaga woda.
Dwie, trzy krople na szklanke wódki
Dwie, trzy krople na szklanke wódki
-
- Mały gagatek
- Posty: 125
- Rejestracja: ndz sty 16, 2005 18:55
- Lokalizacja: konin
- Auto: Golf 7 Variant
- Kontakt:
jeden przewod na tyl to moze byc przez abs. Po prostu na kola tylne abs hamuje razem a przednie tez razen lub kazde przednie osobno. Co do sily hamowania na kolach tylnych to jest ona zawrze dyzo nizsza niz na przednich. Ja przy swoim mkII nie mam wcale korektora a i tak hamuje slabo. No moze byc to jeszcze spowobowane zuzyciem elementow ciernych lub niedroznoscia przewodow.
a ja jestem pewien że jest to wina nienaciągniętych linek ręcznego...miałem identycznie...grzały mi się z przodu felgi, klocki zbierało jak by były z plastiku,...naciągnąłem linki i lux...przestały piszczeć klocki z przodu bo już się nie przegrzewały, miałem je dłużej, lepiej hamował same +....ja stawiam na linki...a propos jednego przewodu...patrzyłem w dwóch książkach i w żadnej nie było napisane o abs z jednym przedodem na tył...no chyba że to były złe książki...?? nie wiem
I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 316 gości