Nie pali po odstaniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dragonit16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 15:08
Lokalizacja: Brzeg

Nie pali po odstaniu

Post autor: dragonit16 » czw kwie 15, 2010 10:54

Witam was wszystkich chciał bym prosić was o pomoc.. otóż sprawa wygląda w następujący sposób Golf VW III GT 1,8 Benz. kiedy auto stoi przez noc rano na drugi dzień jest bardzo ciężko go odpalić kręce rozrusznikiem, daje gazu i nie ma efektu, dzisiaj tak długo kręciłem aż mi akumulator padł... jak myślicie czy to wina świec ??? a może kopółki ?? prosze o pomoc, z góry dziękuje i pozdrawiam



Awatar użytkownika
corben
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw lut 07, 2008 13:41
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: corben » czw kwie 15, 2010 11:02

Najpierw sprawdź czy paliwo ci się nie cofa, potem układ elektryczny, czy jest iskra.
Kiedyś miałem w starym autku że niby iskra była ale i tak nie palił po wymianie świec na nowe już odpalił, dobrze mieć na takie podmiany komplet :grin:


VW Sharan 1.9 TDI 115 KM 2000 r, MK II
CB TTI 770 + Sirio ML-145
Sony GiGaPanel + 10 głośników
Mój SZARIK http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=225559

Youzeq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 08:50
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Youzeq » czw kwie 15, 2010 12:13

Ja spotkałem się z sytuacją, że "odstane" auto szybciej odpalało, jak miało więcej w paliwa w baku.Między innymi akumulator okazał się być do wymiany, ale nie pamiętam czy to była przyczyna czy skutek tego, że pełny odpalał od ręki, a pusty po paru sekundach.


Prawie jak podpis :-)

Awatar użytkownika
dragonit16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 15:08
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: dragonit16 » czw kwie 15, 2010 14:12

Sprawa wygląda tak ... Autko kupiłem nie dawno nie wiem czy bierze olej i jakies 2 tygodnie temu nie bylo tego problemu... swiece nie wiem w jakim są stanie silnik raczej nie traci kąpresji ponieważ normalnie bez problemu jeździ nic nie dławi ani nie skacze. Propo przebiegu nie jestem w stanie go określić ponieważ te cyferki na total trip mi zanikają i są nie dokładne czasami widać tylko fragmenty i nie darady wyczytac. W książce serwisowej ostatni przegląd był w 2006r. i było wszystko wymieniane a przebieg mial wtedy ok 160 tyś.

Własnie byłem strzelić okiem na kopułkę i paluch. Kopułka w środku jest czarna te blaszki które są po bokach (chyba jest ich 4) były całe zaśniedziałe, grafitowy cypelek (nie znam poprawnego określenia na tą część) jest z dwóch stron nad kruszony, wyczyściłem te blaszki ale nie jestem wstanie sprawdzić czy to coś dało ponieważ akumulator całkiem się rozładował. Wygląda na to że przyczyną usterki jest kopułka ??



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw kwie 15, 2010 14:29

dragonit16, być może. Kopułkę i palec wymień, koszt niewielki, kilkadziesiąt złotych. Dla wszystkiego pokusiłbym się o wymianę świec jeśli ich od dawna nie wymieniałeś. Jeśli dalej będą problemy z odpalaniem odepnij czujnik temperatury w króćcu wody 4 pinowy i spróbuj wtedy.



Awatar użytkownika
dragonit16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 15:08
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: dragonit16 » czw kwie 15, 2010 14:33

no ja nawet nie mam dojścia do świec bo nie posiadam klucza i dopiero w sobotę będę w stanie mieć. Miałem kiedyś taki przypadek (uczę się jako elektryk ale praktyki miałem u mechanika Serwis BMW) W samochodzie mamy Rover 416 Si był tak problem ,że podczas jazdy zaczęło autem szarpać, po wymianie kopułki,kabli i świec wszystko wróciło do normy.. ale czemu mi tak się nie działo ?? ja po prostu nie mogę go odpalić

[ Dodano: 15 Kwi 2010 14:35 ]
PS. Mógł bym prosić o jakieś namiary na ten czujnik .. ??. Posługuję się programem INFO-TECH lecz nie moge znaleść tego czujnika



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw kwie 15, 2010 14:40

W żółtym kółeczku na zdjęciu:

Obrazek

Z objawami to różnie, zależnie od stanu zużycia, kontycji reszty silnika, nachodzących na siebie zużyć itp.



Awatar użytkownika
dragonit16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 15:08
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: dragonit16 » czw kwie 15, 2010 14:49

Dziękuje za obrazek myślę, że będzię mi potrzebny :). Uważam iż temat można zamknąć bo to co chciałem wiedzieć to mi napisano :). W razie jeszcze jakiś kłopotów będę pisał. Dziękuję za pomoc :)

[ Dodano: 19 Kwi 2010 18:34 ]
Witam was dzisiaj własnie kupiłem nową kopułkę i paluch wymieniłem kable podpiełem i nic dalej to samo nie odpala, sprawdzałem świece i jedno mnie interesuje... otóż podczas kręcenia kluczykiem w stacyjce świeca tylko raz podała iskrę ( na jedną blaszkę z trzech, chodzi mi o te końcówki na świecy) i nic potem iskra zanikła.. co może być przyczyną ??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 370 gości