problem z moim golfem 3 1.4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

cinek11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 16:21
Lokalizacja: B_vwCE

problem z moim golfem 3 1.4

Post autor: cinek11 » wt kwie 04, 2006 13:34

Mam problem z moim golfikiem poprostu czasem podczas ruszania i wciskaniu pedała gazu odczuwam jak brakuje mu mocy (najcześćiej jak trzymam go na równych obrotach na róznych biegach)poprostu jak nie miał by paliwa ale jak wcisne troche wiecej gazu zaraz łapie zaczeło sie to od poczatku zimy i wystepuje na karzdym biegu sprawdzaem pompe poliwa i to nie jest to i zdaza sie ze na odpalonym aucie podczas postoju np. na swiatłach na skrzyzowaniu pracuje nie równo lub zgasnie doradzie co moge robic byłem dwa razy u mechanika i podłaczal mnie pod komputer i nic nie wykryto bo niestety jak nigdy silnik zaczoł pracowac równo



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » wt kwie 04, 2006 21:29

cinek11, podaj stary więcej danych swojego samochodu - uzupełnij swój profil!Podaj w nim rocznik,kod silnika itp swojego samochodu,wtedy łatwiej będzie ludziom coś mądrego ci powiedzieć.
P.S. u mojego brata w mk4 AHW powodem podobnych objawów byla zarzygana olejem przepustnica.

OZDRAWiAM



Awatar użytkownika
logan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: sob maja 14, 2005 01:44
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: logan » wt kwie 04, 2006 23:06

Jesli masz auto na gaz i to sie tylko na gazie dzieje, to moze byc komputerek od sondy lambda.


Hell is worth all that...

Blog o kosztach użytkowania Golfa - http://mojgolfik.blogspot.com/

Awatar użytkownika
marcino
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 773
Rejestracja: pn sty 23, 2006 20:14
Lokalizacja: Lublin,
Kontakt:

Brak mocy

Post autor: marcino » wt kwie 04, 2006 23:16

Ja bym obstawił Sonde Lambda z doświadczenia na własnym samochodzie to przeżywam. Sprawdź przewody od Sondy Lambda.
stonefree ma racje podaj więcej danych o twim samochodzie a wtedy może ci ktoś pomoże.


Lubelski Klub VW na http://www.vaglublin.pl" onclick="window.open(this.href);return false; Zapraszamy
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009

Obrazek

**Gucio**
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: czw mar 30, 2006 22:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: **Gucio** » wt kwie 04, 2006 23:17

hehe skad ja to znam mialem podobnie tylko ja niemialem wolnych obrotow na swiatlach mi tez przygasal pojechalem na kompa i nic niewykazywalo mechanik mi powiedzial ze to moze byc silniczek krokowy ze mi sie zacina no to wymienilem i od tamtej pory ten problem zniknol :) pozdro



Awatar użytkownika
marcino
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 773
Rejestracja: pn sty 23, 2006 20:14
Lokalizacja: Lublin,
Kontakt:

brak mocy

Post autor: marcino » wt kwie 04, 2006 23:24

hehe skad ja to znam mialem podobnie tylko ja niemialem wolnych obrotow na swiatlach mi tez przygasal pojechalem na kompa i nic niewykazywalo mechanik mi powiedzial ze to moze byc silniczek krokowy ze mi sie zacina no to wymienilem i od tamtej pory ten problem zniknol pozdrohehe
Może i silniczek ale brak mocy i duszenie wskazywały by na sonde, najlepiej jedź do stacji diagnostycznej i wrzuć na kompa. PS a jak by był to silniczek to obroty by falowały chyba. Popraw jak się myle.


Lubelski Klub VW na http://www.vaglublin.pl" onclick="window.open(this.href);return false; Zapraszamy
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009

Obrazek

**Gucio**
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: czw mar 30, 2006 22:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: **Gucio** » wt kwie 04, 2006 23:34

hm moze i by falowaly ale w moim przypadku byl to silniczek i po wlaczeniu swiatelek auto mi nieraz gaslo a na kompie moze mu tego niewykazac zreszta mi tez mowiono ze to sonda ale dobrze ze jej niewymienilem ale niepowiem sonda ma tutaj tez duzo do powiedzenia :) pozro



Awatar użytkownika
marcino
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 773
Rejestracja: pn sty 23, 2006 20:14
Lokalizacja: Lublin,
Kontakt:

Post autor: marcino » wt kwie 04, 2006 23:50

wyciągnij silniczek krokowy otwórz tylko ostrożnie, wyczyść go dobrze najlepiej benzyną i sprawdź wszystkie kable które idą do niego. Lub Sprawdź Sonde Lambda na stacji diagnostycznej lub za pomocą specjalnego testera.Jeżeli przy tych objawach kopci się czarny dym z rury to napewno jest sonda bo wtedy jest mieszanka za bogata. Mam nadzieje że się nie pomyliłem.pozdro


Lubelski Klub VW na http://www.vaglublin.pl" onclick="window.open(this.href);return false; Zapraszamy
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009

Obrazek

cinek11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 16:21
Lokalizacja: B_vwCE

Post autor: cinek11 » wt kwie 04, 2006 23:57

sorki z dopiero teraz pisze ale w pracy byłem jedt to silnik 1.4 rok92 i wiecej nie wiem co powiedzic a mechanik mowił ze jesli to silniczek krokowy to na wolnych obrotach bedzie nim az trzeslo ost. rozebrałem i troche i widziałem olej na przepustnicy moze to uszczelka pod głowica i kompresie wali do góry



Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » śr kwie 05, 2006 07:36

marcino.lublin pisze:Pojemność (ccm) 1377
1391


[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]

cinek11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 16:21
Lokalizacja: B_vwCE

Post autor: cinek11 » śr kwie 05, 2006 13:09

dziś dostałem propozycje kupna nowego silnika do wyboru 1.6 lub 1.8 a obecnie mam 1.4 powiedzcie czy bedzie któryś z nich pasował bo słyszałem ze bedzie trzeba wymienic belke czy cos takiego i elektryka

[ Dodano: 05 Kwi 2006 13:14 ]
marcin.lublin a czy podczas rozbierania tego silniczka mozna go uszkodzic w jakli sposób dzis chyba go rozbiore a jak samemu sprawdzic sonde bo patrzyłem rano na kable i sa dopiente ani nie przeciente wiec ok jak to jescze moge sprawdzic bo dzwoniłem do o nowy silniczek a tu cena to 200zł a org.500zł a silnik mam za 300



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » śr kwie 05, 2006 19:31

marcino.lublin pisze:Nie zapomnij o punkcie
:axe:



**Gucio**
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: czw mar 30, 2006 22:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: **Gucio** » śr kwie 05, 2006 23:11

szczerze jesli masz pykniety ten silniczek to czyszczenie ci nic niepomoze ja robilem dokladnie to samo i mi np nic to niepomoglo ale sprobowac niezaszkodzi 3 kola droga niechodzi badz tylko dla niego delikatny uwazaj na styki pozdro :) i powodzenia



Awatar użytkownika
marcino
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 773
Rejestracja: pn sty 23, 2006 20:14
Lokalizacja: Lublin,
Kontakt:

Odpowiedz

Post autor: marcino » śr kwie 05, 2006 23:13

a nie przestawie jic na tym silniczku to np. nie jest czułe jak rozżąd ze przestawie jeden ząbek i kapa mój e-mail cokers@wp.pl
Gucio dobrze mówi, to jest część która do tanich nie należy. Wysłałem ci emaila o Sondzie.


Lubelski Klub VW na http://www.vaglublin.pl" onclick="window.open(this.href);return false; Zapraszamy
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009

Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 169 gości