4 bieg wentylatora nagrzewnicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wojtf23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt wrz 25, 2009 23:56
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

4 bieg wentylatora nagrzewnicy

Post autor: wojtf23 » śr kwie 14, 2010 17:50

witam kolegow. otoz mam prob lem taki ze nie dziala mi 4 bieg wentylatora :( co moze byc grane???? wiem o tym ze przekaznik 13 jest od tego odpowiedzialny. wymienilem go i dalej nic sprawdzilem przelacznik i jest przejscie pradu na 4 biegu ale jak zwarlem + z 4 biegem na wtyczce ani rusz :( czy kable od wtyczki ida do skrzybki bezpiecznikow i przekazinkow??? czy prosto do wentylatora???

pomozcie



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr kwie 14, 2010 17:59

wojtf23, wyszukiwarka!temat pieknie opisany.chyba nawet w FAQ!

[ Dodano: Sro Kwi 14, 2010 18:00 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=48983&start=0



wojtf23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt wrz 25, 2009 23:56
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: wojtf23 » śr kwie 14, 2010 19:01

ale nie ma nicna temat czwartego biegu :(
przeczytalem wszystko z faq i nic :(



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » śr kwie 14, 2010 19:06

W MKII 4 bieg?? Ja miałem w MKII trzy biegi...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

wojtf23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt wrz 25, 2009 23:56
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: wojtf23 » śr kwie 14, 2010 19:10

kolego bo miales golfa bez klimatyzacji



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » śr kwie 14, 2010 19:22

wojtf23, W takim razie zwracam honor :pub: Nie było napisane że masz klimę :)


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

wojtf23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt wrz 25, 2009 23:56
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: wojtf23 » śr kwie 14, 2010 22:43

nikt nie wie co moze byc grane????



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » śr kwie 14, 2010 23:22

Ale zapewne manualną. Więc trzy albo cztery biegi - nie ma to większego znaczenia, bo chodzi o bieg najwyższy - bezpośredni, z pominięciem rezystora.
Skoro po podaniu napięcia na przewód biegu najwyższego nie ma reakcji (startu) silnika, należy jeszcze sprawdzić wtyk przy silniku.



wojtf23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt wrz 25, 2009 23:56
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: wojtf23 » czw kwie 15, 2010 14:38

a jak dalej nie bedzie eragowal to co???? bedzie nie tak???



Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Post autor: Damian3942 » czw kwie 15, 2010 14:49

może po prostu się wytarł styk? sprawdzałeś? albo coś nie łączy? mogło coś zaśniedzieć itp


passat b5 115KM AZM 2003r

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » czw kwie 15, 2010 18:47

Nie może niereagować: na innych biegach chodzi więc nie jest "spalony' i ma także masę. pozostaje gdzieś przejście prądu z przewodu na uzwojenia silnika, czyli zacisk na silniku.
Jeszcze przypominam: czy napięcie pojawia się na przewodach (to znaczy czy wychodzi z przełącznika) wszystkich biegów po kolei? Bo jak Kolega napisał "...i jest przejście prądu na 4 biegu ale jak zwarłem + z 4 biegiem na wtyczce ani rusz..." nie jest tak całkowicie precyzyjne.
Przewody z przełącznika prędkości idą już prosto do silniczka; ze skrzynki idzie zasilanie.



wojtf23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt wrz 25, 2009 23:56
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: wojtf23 » czw kwie 15, 2010 20:53

kolego przelacznik sprawdzilem probowka ktora ma wlasne zasilanie i mozna nia sprawdzic czy jest przejscie pradu np. przez kabel czy nie jest przerwany tak wiec tak samo zrobilem z przelacznikiem zalaczylem na 1 dotklem palcem + i probowka dotknalem 1 i tak pokolei. az dosedlem do 4-ki i na kazdym bylo przejscie pradu. czyli przelacznik dobry. potem wzialem wtyczke od przelacznika i wzialem kabelek krotki i wtyklem do + i do 1 potem do 2 i 3-ki i one zalaczaly normalnie wentylator ale jak polaczylem kabelkiem + z 4-ka to wentylator w ogole sie nie zalaczyl.

Teraz masz dokladnie opisane :)



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » czw kwie 15, 2010 21:24

możesz mi pokazać panel nawiewów ?? chodzi o mk2 ?? tak ?? bo ja mam klime i z tego co pamiętam mam 3 biegi WEW wentylatora nawiewu


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Post autor: Damian3942 » pt kwie 16, 2010 02:44

wojtf23, a może miałeś coś kombinowane? działało od początku czy jak?


passat b5 115KM AZM 2003r

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 434 gości