przekrzywiony mkIII !!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
orzel12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: pn gru 20, 2004 02:08
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

przekrzywiony mkIII !!!

Post autor: orzel12 » pt sty 14, 2005 00:11

mam problemik ostatnio obchodzilem mojego golfika dookola i zauwazylem ze szpara miedzy kolem a blotnikiem jest wieksz niz po prawej myslalem ze tak jest bo stoje w nierownosci ale odjechalem dalej i nic tak samo dla pewnosci wziolem metrowke i rzeczywiscie jest 2-3 cm roznicy!!!!
dlaczego tak jest co moze byc przyczyna????



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » pt sty 14, 2005 00:20

a zbieżność już ustawiłeś? może był bity?



Awatar użytkownika
orzel12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: pn gru 20, 2004 02:08
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: orzel12 » pt sty 14, 2005 00:25

zbieznosc ustawilem tydzien temu a ta ruznica jest tylko z przodu tyl jest ok



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » pt sty 14, 2005 00:46

zbieżność ustawia się tylko z przodu. jeśli auto było walone to zazwyczaj tylko z jednego boku. jak masz nadmiar kasy :) to jedz zrob geometrię nadwozia (ok 50pln) wtedy dowiesz się czy było bite czy też nie :bigok:



Awatar użytkownika
orzel12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: pn gru 20, 2004 02:08
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: orzel12 » pt sty 14, 2005 00:59

na nadmiar kaski teraz akurat nie narzekam...
wiem ze geometrie robi sie tylko z przodu :jezor:
a czy przyczyna moze byc tylko ze byl bity czy cos innego tez??
bo dosc solidnie go ogladalem i albo jest bardzo dobrze zrobiony albo nie byl walony



dino84

Post autor: dino84 » pt sty 14, 2005 01:04

Najprawdopodobniej byl walniety :bigok:
Takie sa efekty



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » pt sty 14, 2005 01:09

orzel12 pisze:na nadmiar kaski teraz akurat nie narzekam...
wiem ze geometrie robi sie tylko z przodu :jezor:
a czy przyczyna moze byc tylko ze byl bity czy cos innego tez??
bo dosc solidnie go ogladalem i albo jest bardzo dobrze zrobiony albo nie byl walony
to może być od uderzenia ale niekoniecznie. miałem na myśli żebyś wykonał badanie komputerem wszystkich punktów pomiarowych (kontrolnych) w aucie - nie ustawianie geometri kół. wtedy będziesz wiedział czy był uderzony samochód



r30q
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:20
Lokalizacja: Warszawa - Bródno
Kontakt:

Post autor: r30q » pt sty 14, 2005 01:17

otoz nie koniecznie byl walniety, koledze to samo sie w corrado zrobiło po tym jak w okolocach katowic wjechał w dół , łamiąc felge , a przesunał sie caly wachacz do tylu.


Inne auto z grupy VAG
___________________________________

Awatar użytkownika
orzel12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: pn gru 20, 2004 02:08
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: orzel12 » pt sty 14, 2005 01:22

wiec co proponujecie zrobic jechac do mechaniora czy udac sie na "RTG" tych punktow



Awatar użytkownika
king66
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
Kontakt:

Post autor: king66 » pt sty 14, 2005 01:23

a ma ktos opis punktow kontrolnych do mk II????
wiem ze mozna to robic bez ramy i komputera...
sa takie magiczne zalamania karoserii miedzy ktorymi sa konkretne wymiary... i wystarczy zalapc to miara zwykla... zeby zgrubsza wylapac co i jak
pozdro :helm:


tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)

Awatar użytkownika
orzel12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: pn gru 20, 2004 02:08
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: orzel12 » pt sty 14, 2005 01:30

king66 pisze:a ma ktos opis punktow kontrolnych do mk II????
wiem ze mozna to robic bez ramy i komputera...
jesli jest cos takiego to ja prosze do mkIII :chytry:



Awatar użytkownika
paolo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: paolo » pt sty 14, 2005 02:12

prawdopodobnie z jednej strony sprezyna jest slabsza i to tyle. Czesty przypadek w BMW E34 :)



robson_corrado
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pt lis 26, 2004 13:30
Kontakt:

Post autor: robson_corrado » pt sty 14, 2005 02:58

JEZELI KOLO JEST COFNIETE WEJDZ WEKANAL POLUZUJ SRUBY OD WUZKA I SPROBUJ PRZESTAWIC PRZOD TYŁ JESLI SIE DA TO MASZ SZCZESCIE --- TAK JAK KOLEGA PISAL TO MOZE BYC EFEKTEM MOCNEGO UDERZENIA W JAKAS DZIURE !!! PRZERABIALEM TO


KOMPLEKSOWA NAPRAWA SKUP SPRZEDAZ I REGENERACJA FELG ALUMINIOWYCH !!! http://free.of.pl/f/flisfelgi/

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 471 gości