Prędkościomierz z zegarów na 1 wtyczkę do zegarów na 2 wtyki

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Prędkościomierz z zegarów na 1 wtyczkę do zegarów na 2 wtyki

Post autor: Xabingo » czw kwie 08, 2010 19:43

Siemka
Czy prędkościomierz z zegarów na 1 wtykę spasuje do takiego na 2 wtyczki?
Chciałem kupić zegary nowego typu (na 1 wtyczkę z G60 wyskalowany do 260km/h) i przełożyć z niego prędkościomierz do zegarów starego typu, czyli na 2 wtyczki.


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw kwie 08, 2010 21:30

Jest troszkę inny,w innym miejscu jest przykręcony stabilizator,ale powinien podejśc po małej rzezbie.



kaorini2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 18:28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kaorini2 » pn kwie 12, 2010 19:50

Toja się podepne pod temat. Mam golfa z 89 roku z silnikiem 1.6 (75KM) na automacie i pytanko czy ten zegar z fotki poniżej podejdzie mi do autka.

Obrazek

Obecnie mam zegar bez obrotomierza i troche mi go brakuje



Awatar użytkownika
zerohour
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:02
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: zerohour » pn kwie 12, 2010 21:31

nie za bardzo widać ile jest tam wtyczek ale po 89 roku masz instalację na jedną wtyczkę i z taką szukaj licznika :-)


VW - marka sama w sobie
Obecnie bez VAGa ale wracam do tematu nie bawem :)

kaorini2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 18:28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kaorini2 » wt kwie 13, 2010 23:37

Ten z fotki był na jedna wtyczkę a jak sie ma sprawa działania obrotka czy musze cos robić dodatkowego z instalacją ?



Awatar użytkownika
stopczyk26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
Lokalizacja: dolnośląskie DSR
Kontakt:

Post autor: stopczyk26 » wt kwie 13, 2010 23:45

kaorini2 pisze:Ten z fotki był na jedna wtyczkę a jak sie ma sprawa działania obrotka czy musze cos robić dodatkowego z instalacją ?
Nic nie trzeba robic wystarczy tylko podpiac licznik i bedzie dzialac na 100%. Wymienialem u siebie i dziala


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]

[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]

kaorini2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 18:28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kaorini2 » śr kwie 14, 2010 00:01

i oto chodziło konkretne odpowiedzi dzieki



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » śr kwie 14, 2010 02:26

kaorini2 pisze:Ten z fotki był na jedna wtyczkę
Jesteś pewien? Mnie wygląda na dwie wtyki. Pomijając to że coś tam sterczy, to "jednowtykowce" (nie wiem czy wszystkie) miały kontrolkę od płynu razem z resztą, a nie tak jak na focie we wskaźniku. Sprawdź to może.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 290 gości