Problem z elektryczną pompą wspomagania (Ecomatic)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Rootsman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Problem z elektryczną pompą wspomagania (Ecomatic)

Post autor: Rootsman » pt mar 12, 2010 14:54

Witam wszystkich Forumowiczów!

Czy ktoś z Was miał do czynienia z w/w pompą? Mniej więcej rok temu miałem podobna historię, ale po wymianie płynu wspomaganie zatrybiło. Jakieś 2 miesiące temu znowu padło, ale że nie jeździłem wziąłem się za wymianę płynu dwa tygodnie temu - pomogło tak jak ostatnio, ale tylko na chwilę po 7 dniach znowu wspomaganie padło. Czy można samemu spróbować rozkręcić pompę i wylać resztę płynu (przy wymianie nie wszystko wyleciało, poza tym, z jednego otworu leciał w miarę czysty płyn a z drugiego "smoła"). Chodzi mi o to czy nie będzie problemu z ponownym złożeniem, ewentualnie jakimś rozszczelnieniem? Czy motać się z firmą która regeneruje takie pompy (koszt dość wysoki, ok 500 zł, a nowa od 400 do 1200 zł), czy lepiej zamotać używkę ze szrota za ok 150zł?

Pozdrawiam Rootsman



Ziembol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob sie 23, 2008 00:14
Lokalizacja: Piła

Post autor: Ziembol » pn mar 15, 2010 00:49

Mialem podobny problem, od razu zabralem sie za rozkrecenie pompy ;) okazalo sie ze szczotki w silniczku najzwyczajniej w swiecie sie skonczyly.... Zakupione nowe od jakiegos odkurzacza i przyszlifowane 'troszeczke' rozwiazaly problem ;) smigam juz ponad rok na nowych szczotach i wszystko jest w jak najlepszym porzadku :) Pozdrawiam i zycze powodzenia



Rootsman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Rootsman » wt mar 16, 2010 14:17

Dzięki wielkie za podpowiedź! Może w tym tygodniu się za to wezmę (dam znać czy to było to) :) Dzięki jeszcze raz! Pozdrawiam

[ Dodano: 07 Kwi 2010 15:53 ]
Witam ponownie i przepraszam że dopiero teraz się odzywam. Jeszcze nie zabrałem się za silnik (brak czasu:/) ale mam takie pytanko: rozkręcałeś zbiorniczek od płynu od tego takiego czegoś:P? Dlaczego pytam, otóż po wlewaniu świeżego płynu i kręceniu od spodu tak jak to robi silniczek, wypływa brudny płyn. Nie mogłem tego rozkręcić (jedna śruba tak zardzewiała że gwint się wyrobił:/). Możesz mi jeszcze napisać jaki kupić nowy płyn?? Zielony czy czerwony? W tym tygodniu powinienem sprawdzić silnik:P

Pozdrawiam!:D



Kłak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr sie 23, 2006 20:53
Lokalizacja: Łukawiec

Post autor: Kłak » wt kwie 13, 2010 21:28

Płyn jest zielony, konkretnie febi ( nr mogę podać zainteresowanym) taki zaleca producent i taki powinien być zalany chyba, że ktoś już wcześniej coś majstrował przy pompie.
Nie polecam szczotek od odkurzacza, gdyż ich twardość jest dużo mniejsza niż tych przeznaczonych do tego typu urządzeń ( wiem bo wymieniełem - w BENDIKSie mają i można dostać bez problemu)



Rootsman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Rootsman » ndz maja 30, 2010 11:56

Witam! Przepraszam że dopiero teraz się odzywam, ale najpierw nie miałem czasu się za to wziąć, później pieniędzy a na końcu powódź:/ Ale Golfer już śmiga - faktycznie szczotki. Dzięki wielkie za pomoc
Pozdrawiam :D



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 118 gości