Irytujący problem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

erinias
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt cze 19, 2007 15:46
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Irytujący problem

Post autor: erinias » czw kwie 08, 2010 14:16

Witam Wszystkich ManiakóVW :) Wiem, że temat był już kilkakrotnie poruszany, jednakże po przeczytaniu wszystkich Waszych wskazówek (z poprzednich tematów) i sprawdzeniu ich problem nadal występuje :/ Otóż... od pewnego czasu podczas jazdy na trasie ok 40km zapala mi sie co chwila kontrolka oleju i załącza się brzęczyk :( Wymienione 2 czujniki oleju (biały i czarny) - nie wiem tylko czy facet w serwisie dał mi odpowiednie czujniki :| Olej i filtr wymieniony 2 miesiące temu, instalacja elektryczna sprawdzona przez elektromechanika i nadal jest to samo :( Dodatkowo łapie temp. (ok 120 stop. C) i co za tym idzie twardy górny przewód od płynu chłodzącego (od silnika do chłodnicy). Chłodnica nowa, wymieniona wraz z termostatem. Także kontrolka się zapala od temp cieczy chłodzącej. W korkach podczas pracy na biegu jałowym temp idzie w góre jak oszalała :/
Przepraszam za połączenia tematów. Proszę o pomoc :)

Specyfikacja auta:
- Golf II 1.8 GX / 90KM (składak na podzespołach z '87)
- mechaniczny wtrysk ke-jetronic
- olej lany do silnika (od momentu kupienia i chyba też przez poprzedniego właściciela) Shell Super Helix 15W/40
- "zagazowany" (niestety) :(
Ostatnio zmieniony czw kwie 08, 2010 14:18 przez erinias, łącznie zmieniany 1 raz.



MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » czw kwie 08, 2010 14:58

pewnie uszczelka pod glowica


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw kwie 08, 2010 15:10

Czy sprawdziłeś ciśnienie oleju czy od razu jak większość stwierdziłeś ze na pewno czujniki zdechły?



MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » czw kwie 08, 2010 15:17

erinias, kolegajhosef, ma racje moze tak byc ze pompa nie jest wydajna i wtedy go zacierasz


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

erinias
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt cze 19, 2007 15:46
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: erinias » pn kwie 12, 2010 11:34

Tak więc... Uszczelka pod głowicą była wymieniana, głowica robiona, czujniki nowe, ciśnienie oleju nie mierzone (jestem na etapie poszukiwania kogoś kto ma manometr, ponieważ aktualnie jestem poza miastem u rodzinki). Pompa oleju nowa (założona rok temu). Może jakieś jeszcze porady dotyczące irytującego problemu? Pozdrawiam Wszystkich i dziękuję za pomoc :)
Ostatnio zmieniony pn kwie 12, 2010 11:35 przez erinias, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » pn kwie 12, 2010 14:01

Jeśli nie zmierzysz ciśnienia oleju to ciężko cokolwiek orzekać. Taki zabieg u mechanika powinien kosztować 20 zł.



finni
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: czw lip 24, 2008 10:24
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: finni » pn kwie 12, 2010 19:52

Miałem olej Lotos 15W/40 i filtr wspaniałej firmy "Ad" -> wymieniłem olej na Mobil 15W/40 i filtr na Filtrona -> Problem znikł. Silnik 1.8 PF



erinias
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt cze 19, 2007 15:46
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: erinias » wt kwie 13, 2010 11:54

jhosef pisze:Jeśli nie zmierzysz ciśnienia oleju to ciężko cokolwiek orzekać. Taki zabieg u mechanika powinien kosztować 20 zł.
Dziekuje za info :) Już jestem w swoim mieście i na dniach jadę na sprawdzenie ciśnienia. Co do oleju
finni pisze:Miałem olej Lotos 15W/40 i filtr wspaniałej firmy "Ad" -> wymieniłem olej na Mobil 15W/40 i filtr na Filtrona -> Problem znikł. Silnik 1.8 PF
to uważam, że ten mój Lotos Super Helix 15W/40 nie jest taki zły, a filtr także Filtrona. Tak więc nie wiem, ale po zmierzeniu ciśnienia napiszę jeszcze czy problem zniknął czy jest nadal. tymczasem wielkie dzięki dla Was chłopaki :D



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 186 gości