Problem z porannym odpalaniem ABF

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mamix4
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pn lut 28, 2005 11:38
Lokalizacja: Miliszewy,Toruń

Problem z porannym odpalaniem ABF

Post autor: mamix4 » wt kwie 13, 2010 08:53

Walczę już długi czas z problemem odpalania auta gdy temperatura na dworze wynosi w przedziale 0c - +5c.Wymienione zostało kable WN ,palec,kopułka,świece.Sprawdziłem również cewkę zapłonową na innym aucie.Diagnostyka VAG -brak błędów.Przy długim kręceniu gdy wcisnę pedał gazu ,auto zaczyna załapywać.Po kilku takich próbach silnik zazwyczaj udaje się odpalić.Podejrzewam że to sprawka któregoś z czujników temperatury.Dzisiaj auto nie odpaliło.Sprawdziłem rezystancję na czujniku w bloku wynosiła 5 Kohm, czujnik na układzie chłodzenia ma 2 ohm.Drodzy forumowicze liczę na waszą pomoc. Obrazek
Ostatnio zmieniony wt kwie 13, 2010 08:54 przez mamix4, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » wt kwie 13, 2010 09:11

sprawdz rezystnację i porównaj z tabelą
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=88981

[ Dodano: Wto Kwi 13, 2010 09:12 ]
na czujniku czteropinowym między 1 a 3.



mamix4
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pn lut 28, 2005 11:38
Lokalizacja: Miliszewy,Toruń

Post autor: mamix4 » wt kwie 13, 2010 09:28

Nie znalazłem w tym silniku czujnika na cztery piny ,są tylko na dwa i mają taką rezystancję jak podałem.Może ktoś kto ma ABF-a mógł by mi zmierzyć na zimny silniku te czujnki.

Po długiej walce odpalił,po nagrzaniu do 90 stopni czujnik w bloku ma 330ohm a ten drugi cały czas około 2 ohm. Czy to może być przyczyna?

[ Dodano: Wto Kwi 13, 2010 12:57 ]
up
Ostatnio zmieniony wt kwie 13, 2010 11:46 przez mamix4, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » wt kwie 13, 2010 13:05

może masz kostkę stacyjki do wymiany? dlatego te problemy z odpalaniem, a nie czujnik temperatury, nawet jakby był walnięty to na zimnym powieni odpalać bez problemu



mamix4
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pn lut 28, 2005 11:38
Lokalizacja: Miliszewy,Toruń

Post autor: mamix4 » śr kwie 14, 2010 12:30

Zaczynam też tak podejrzewać,tylko dziwne że dzieje się to w takim przedziale temperatury.Pod czas jazdy nie gaśnie.Chociaż czasami dojeżdżając do skrzyżowania ,kiedy wcisnąłem sprzęgło i obroty spadną do 850 rpm potrafił zgasnąć .Zdarzyło się tak kilka razy właśnie rano kiedy miałem problem z odpaleniem.

[ Dodano: Pon Kwi 19, 2010 19:45 ]
Okazało się że jest pęknięty czujnik położenia wału.Dostawała się wilgoć.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 223 gości