Chodzi na 3 garach, benzyna w oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dziadekgti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz kwie 11, 2010 08:39
Lokalizacja: Pruszkow

Chodzi na 3 garach, benzyna w oleju

Post autor: dziadekgti » pn kwie 12, 2010 23:06

Witam mam problem ze swoim autkiem. Od pewnego czasu samochod zaczal mi strzelac spod maski jak jezdzilem na gazie, zaczalem jezdzic tylko na benzynie gdyz nie mialem czasu pojechac z tym do gazownika i dzis samochod na benzynie zaczal chodzic jakby na 3garach:
-na wolnych obrotach trzesie nim
-ledwo sie wkreca do 2-3 tys, powyzej chodzi OK
-na benzynie strzela z rury, a na gazie spod maski

Zdjalem dzis kopulke i palec jest troche wypalony, a te 4 "preciki" w kopulce byly zasniedziale i jak chcialem je troche oczyscic to sie pokruszyly. Kupilem nowe przewody firmy Sentech, kupulke BOSH i palec BOSH i teraz mam pytania:

1) Czy wszystko jedno jest ktory przewod gdzie podlacze ? 1 jest dluzszy wiec domyslam sie ze idzie do swiecy ktora jest najdalej od kopulki a kolejne 3 maja taka sama dlugosc wiec kolejnosc jest obojetna ?
2) Zauwazylem ze gdy odkrece korek od wlewu oleju to czuc spod pokrywy benzyne, jednak z bagnetu juz go nie czuc oraz oleju nie przybywa. Skad moze byc ta benzyna? Czy podczas gdy pracuje na 3 garach mozliwe jest ze go zalewa lub cos??

[ Dodano: 12 Kwi 2010 23:06 ]
jest to golf 3 gti 2.0 8V z 1992 roku
Ostatnio zmieniony pn kwie 12, 2010 23:07 przez dziadekgti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » wt kwie 13, 2010 10:33

Możliwe że go zalewa.
Co do kabli to najdłuższy do najdalszej świecy i tak dalej, ale ważna jest kolejność podłączenia kabli do kopułki. Co do kabli SENTECH-a to trochę lipa i nie zdziw się jak za krótki czas zacznie ci strzelać na gazie.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt kwie 13, 2010 12:34

Kolejność ma być zgodna z kolejnością zapłonów czyli 1 3 4 2. Jesli chodzi o długość kabli to ma mniejsze znaczenie, ma wystarczać. Ważne jest punk pierwszego cylindra na kopułce.

Jeśli chodzi o benzynę to w przypadku braku spalania na jednym cylindrze paliwo może przedostawać się do oleju. Dla wszystkiego sprawdź jeszcze kompresję silnika.

Co do przewodów Sentech-a jeździłem na nich 2 lata i nie sprawiały problemów. Ciągle sa w aucie ale auto stoi:)



dziadekgti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz kwie 11, 2010 08:39
Lokalizacja: Pruszkow

Post autor: dziadekgti » wt kwie 13, 2010 20:12

koledzy wymienilem dzis te przewody, kopulke i palec. Samochod na gazie pracuje idealnie, nie strzela duzo lepiej reaguje na gaz niz wczesniej, ogolnie jest ok. Jednak na benzynie jest tragedia, strasznie kopci i smierdzi nieprzepalona benzyna, chodzi nierowno, jak zdejmuje pokolei z kazdej swiecy przewod to nic sie nie zmienia... trzesie nim, jak gazuje to doslownie chmura dymu, przelaczam na gaz i wszystko OK. VAG pokazal blad czujnika stukowego spalania, po skasowniu bledu nie ma ale nic sie nie zmienilo. Czego to moze byc przyczyna? Bylem u elektromechanika powiedzial ze zaplon jest OK...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 160 gości