Swiece z 1.6PN do 1.8RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn kwie 12, 2010 07:42

nic się nie stanie , przerwę na elektrodach świecy zawsze można zmniejszyć lub zwiększyć

[ Dodano: 12 Kwi 2010 07:43 ]
a ciepłota świecy jest taka sama , więc nie ma żadnych obaw



piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Post autor: piteR-ek » pn kwie 12, 2010 10:28

miś fazi, są te obawy że to są 3elektrodowe świece i nie zmniejsza teoretycznie się w nich odstępu elektrod.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn kwie 12, 2010 16:50

piteR-ek pisze:miś fazi, są te obawy że to są 3elektrodowe świece i nie zmniejsza teoretycznie się w nich odstępu elektrod.
tylko teoretycznie :bajer: iskra i tak bije do środkowej elektrody , więc zmniejszanie i zwiększanie odstępu elektrod nic złego nie zrobi



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn kwie 12, 2010 20:38

dlaczego miała by zaszkodzić silnikowi , jeśli może zaszkodzić to tylko samej świecy

[ Dodano: 12 Kwi 2010 20:47 ]
ludzie mają problemy z świecami , a wsadzisz nawet polską iskrę 95 , i będzie gitara , choć nie wiem czy jeszcze są te świece :bajer: dawniej kąbinowalismy z peweksu świece CHAMPION , bo ponoć miały byc rewelacyjne , a tu figa z makiem , lepiej silnik chodził na polskiej iskrze



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn kwie 12, 2010 20:51

ja i tak zawsze sobie wożę zapasowy komplecik , tak na wszelki wypadek



piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Post autor: piteR-ek » pn kwie 12, 2010 21:47

Ale ogólnie nic się nie stanie, napisze ci tak, do mojego silnika wg. NGK idą BUR5ET 3elek.
Ja natomiast mam 1elek. też NGK BP6E i wcale nie wiem czy są to dedykowane, poprostu dał mi je wujek, wkręciłem i co? silnik chodzi ok, chociaż nawet o 1stopień są cieplejsze?
Także ja bym brał i testował.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 121 gości