nowe wtryski do 1.8 gti turbo

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jackpot25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt mar 07, 2006 02:53
Lokalizacja: chicago/lodz
Kontakt:

nowe wtryski do 1.8 gti turbo

Post autor: jackpot25 » ndz kwie 02, 2006 03:14

ktos mi doradzil zmjane wtryskow przy instalacji chipa w mk4 1.8 golf gti turbo,
czy to cos da?
jezeli tak to poprosze o rade jakie?
czy moze od S4 czy RC440 jak mi doradzono
pozdro


jackpot/konrad/chicago/lodz
vw ruleZ

Awatar użytkownika
wojti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: śr lis 16, 2005 23:15
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: wojti » ndz kwie 02, 2006 12:28

moga byc ale tez mozna od audi s2 zalozyc w zupelnosci wystarcza na 300koniale do tego zawor 4bar do listwy paliwowej



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz kwie 02, 2006 15:22

co nie zmienia faktu ze lepsze sa mocniejsze wtryski i mniejsze cisnienie paliwa, bo pompa ma lzej i wiecej wytrzyma. ja bym zakladal mocne wtryski i male cisnienie na listwie, bo zwiekszajac cisnienie na listwie i cisnienie doladowania do 1,5 bara ma pompa do wycisniecia 5,5 bar bezwzglednego co nie jest zdrowe (dla przykladu ja mam 880cc i cisnienie 2 bar na listwie przy cisnieniu 1,6 bara pompa ma max 3,6 bewzglednego)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

jackpot25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt mar 07, 2006 02:53
Lokalizacja: chicago/lodz
Kontakt:

Post autor: jackpot25 » pn kwie 03, 2006 06:33

dzieki panowie za odpowiedz
evo bardzo fachowo odpowiedziales,ale ja nie znam skali cisnien np moich wtryskow...
jakie polecasz mi do mojego gofera 2003 1.8 turbo gti po instalacji nowego programu (chip), intercooler(wiekszy od fabrycznego),
uklad wydechowy+cold air intake juz jest
pozdro


jackpot/konrad/chicago/lodz
vw ruleZ

Awatar użytkownika
wojti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: śr lis 16, 2005 23:15
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: wojti » pn kwie 03, 2006 12:57

tylko nie padła najważniejsza odpowiedz ile ty chcesz koni w swoim aucie i czy masz zamiar jeżdzić na codzien



jackpot25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt mar 07, 2006 02:53
Lokalizacja: chicago/lodz
Kontakt:

Post autor: jackpot25 » wt kwie 04, 2006 04:39

moc jaka bym chcial uzyskac to po wyzej 250hp i auto na codzien
w tej chwili moc okolo 200hp, w najblizszym czasie ICooler i chip, a potem wtryski jezeli okaze sie to oplacalne finansowo i wzgledem przyrostu mocy
jestem wstanie i mysle o zmjanie sprzegla i innych przerobkach, tz tak zeby wszystko gralo ze soba
najbardziej dreczy mnie mysl wyminay ukladu hamulcowego co pewnie bedzie nieuniknione przy wzroscie mocy,zakladjac ze chcialbym 270HP,
duuuzy wydatek, kit brembo,sam przod to pewnie okolo 2tys$
pozdro


jackpot/konrad/chicago/lodz
vw ruleZ

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 217 gości