mk2 piasta tył

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cichy64
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:20
Lokalizacja: Zielona Góra

mk2 piasta tył

Post autor: cichy64 » ndz kwie 11, 2010 18:32

jak sprawdzic czy piasta tylnego kola nie jest uszkodzona? dodam ze po zle zamontowanych lozyskach, starly sie one na pyl do wymiany sa lozyska i beben a jak sprawdzic czy piasta nie jest uszkodzona ?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=409990

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » ndz kwie 11, 2010 18:58

trzeba ja dokladnie obejzec pmierzyc ale ja bym wstail nowe
to sa elementy wymienialne
tez kiedys walczylem z lozyskami az w koncu kupilem nowe piasty i od tego momentu jest ok (2 lata)
lozyska najczesciej siadaja jak je zbyt mozno dokrecisz
ra zawsze robie tak ze jak dociagam lozysko to mam zalozone kolo i sprawdzam luzy lapiac za opone - musi byc mnimalny luz, ja za mozno dokrecisz i ie bedzie luzu to za jakisz czas znowu lozyska sie uszkodza nawet jak beda jakiejs super firmy



Awatar użytkownika
Annkrus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lis 12, 2009 17:01
Lokalizacja: Polkowice

Re: mk2 piasta tył

Post autor: Annkrus » ndz kwie 11, 2010 21:26

Piasta koszt 20 zl sztuka wiec wymien dla swietego spokoju ;]


O golfie to ja wiem juz wiele chodz nie wiedzialem nic ;d

Awatar użytkownika
bullas
Turbo Thinking
Turbo Thinking
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 15:15
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: bullas » ndz kwie 11, 2010 21:39

a czy w mk2 piasta nie jest przypadkiem w całości z bębnem lub tarczą ?

tak mi się zawsze wydawało.

czy przypadkiem nie mylicie pojęcia i nie myślicie raczej o czopie piasty?


Gofer MK2 Nordic Edition

KUPIĘ sierpy tylne do MK2 GTI G60

Obrazek

Awatar użytkownika
Annkrus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lis 12, 2009 17:01
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: Annkrus » ndz kwie 11, 2010 21:42

bullas pisze:a czy w mk2 piasta nie jest przypadkiem w całości z bębnem lub tarczą ?

tak mi się zawsze wydawało.

czy przypadkiem nie mylicie pojęcia i nie myślicie raczej o czopie piasty?



Cichemu chyba wlasnie chodzi o czop piasty ?! Niech sie wypowie .


O golfie to ja wiem juz wiele chodz nie wiedzialem nic ;d

Awatar użytkownika
bullas
Turbo Thinking
Turbo Thinking
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 15:15
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: bullas » ndz kwie 11, 2010 21:49

też mi si
Annkrus pisze: Cichemu chyba wlasnie chodzi o czop piasty ?! Niech sie wypowie .
też mi się tak wydaje skoro wymienia bębny i łożyska :rotfl:
nazywajmy części po imieniu.


Gofer MK2 Nordic Edition

KUPIĘ sierpy tylne do MK2 GTI G60

Obrazek

Awatar użytkownika
cichy64
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:20
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: cichy64 » pn kwie 12, 2010 08:47

codzi o ten badyl co zostaje po zdieciu bebna


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=409990

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn kwie 12, 2010 08:56

Nazywamy toto czopem i po takiej akcji warto go wymienić bo róqwnież moze być wytarty, koszt nieduży.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
cichy64
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:20
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: cichy64 » pn kwie 12, 2010 09:25

A wiec zaraz ide do sklepu mam zamiar kupic ten czop lozyska na jedna i druga strone i dwa bebny szczeki na jedno i drugie kolo chem juz zrobic caly tyl , czy mozesz Paweł Marek zaproponowac firmy jaies takie w miare jakosc i cena ?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=409990

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn kwie 12, 2010 09:31

cichy64, to już zależy od portfela, może ktoś inny zaproponuje konkretne firmy bo ja nie mam bebnów, ale pewnie ATE.
a tu masz przykładowy zestaw http://www.allegro.pl/item981478645_beb ... vento.html


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
cichy64
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:20
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: cichy64 » pn kwie 12, 2010 19:48

zalozylem nowy czop newe lozyska nowe szczeki i nowy beben srube zakrecilem do oporu i popuscilem ja o jakies 40stopni, przejechalem okolo 15 km i caly czac piszczy, czy to szczeki i beben sie docieraja? czy za slabo popuszczona sruba (kolo sie obraca z lekkim oporem), smaru dalem ponad 50g (duzo)


ten kapturek metalowy niechce sie wsadzic tak jak by byl lekko za duzy, stutalem mlotkiem ale nic nie wchodzi , za mocno nie chcem stukac zeby sie nie pogiol
Ostatnio zmieniony wt kwie 13, 2010 07:39 przez cichy64, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=409990

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pn kwie 12, 2010 20:42

moim zdaniem za mocno dokreciles nakretke od lozyska, to nie maluch zeby walic do oporu i poluzniac o 40%, tam ma byc wiekszy luz
pisk nie jest pewnie od lozyska tylko od klockow
nie kupiles czasami jakiejs prywacizny i teraz wychodza tego efekty?



Awatar użytkownika
cichy64
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:20
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: cichy64 » wt kwie 13, 2010 07:08

za komplet szczek dalem 50 pln nie pamietam jaka to firma, beben po przejechaniu tych kilku km byl cieply to piszczenie to tak jak by metal o metal tarl jutro popuszcze ta srube bardziej



CZY NA NOWY CZOP PIASTY TYL LOZYSKO WEWNECZNE WCHODZI GLADKO CZY POWINNO ZOSTAC WPRASOWANE NA TEN CZOP? CZY NAJPIERW ZAKLADAMY SYMERING NA CZOP POTEM LOZYSKO WEWNETRZNE I BEBEN CZY NAJPIER LOZYSKO A NASTEPNIE BEBEN Z ZALOZONYM SYMERINGIEM ?


dodam ze na stary czop lozysko zakladalem palcami bez jakiech kolwiek oporow wrecz cale sie krecilo na czopie na nowy czop to samo lozysko trzea bylo nabic
Ostatnio zmieniony wt kwie 13, 2010 20:11 przez cichy64, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=409990

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 359 gości