Budowa silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » pt kwie 09, 2010 13:41

raczej nie, za stary



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » pt kwie 09, 2010 13:42

prosto poznać podnieś maskę i zobacz czy masz pompe wtryskową i metalowe przewody do wtrysków

[ Dodano: Pią Kwi 09, 2010 13:43 ]
60lf, jak chcesz to przelij mi vin sparwdzę w domu co etka pokazuje



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pt kwie 09, 2010 15:47

Nie nie masz pompowtryszków



damiannn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pt sie 01, 2008 21:40
Lokalizacja: Jarosław/Kraków

Post autor: damiannn » pt kwie 09, 2010 16:46

poolak2006 pisze:Nie nie masz pompowtryszków
Potwierdzam. Dopiero 2.0 SDI w mk V bylo na pompowtryskach. W IV jest pompa VP. Pod ponizszym linkiem sa szczegolowe dane na temat SDI w mk IV:

http://www.volkswagen-golf.pl/dane-tech ... iv-19-sdi/



damiannn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pt sie 01, 2008 21:40
Lokalizacja: Jarosław/Kraków

Post autor: damiannn » pt kwie 09, 2010 17:45

60lf pisze:pod linkiem jest mowa o silniku AGP, czy AQM jest tożsamy z AGP?
Tak. W mkIV najpierw bylo AGP a pozniej jakos od 99/2000 AQM -> to samo tylko spelnia nowsze normy spalin.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 83 gości