Przy rozruchu odcina zasilanie pompy paliwa.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt kwie 06, 2010 18:32

CZIKOS, jakie digi, zapewne brak sygnału na przekaźnik pompy ze sterownika silnika a to dlatego że ten nie dostaje impulsów z halla. Szczegóły będa jak napiszesz z czego digi I, II, Z mk3?

[ Dodano: Wto Kwi 06, 2010 6:33 pm ]
póki co możesz podac próbowac plus po zapłonie na pompę

[ Dodano: Wto Kwi 06, 2010 6:34 pm ]
ew. przekaxnik zasilający wtrysk, wówczas i paliwo nie bedzie podawane. Sprawdzałeś czy iskra jest?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
CZIKOS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn gru 17, 2007 17:57
Lokalizacja: B-Stok/Choroszcz
Kontakt:

Post autor: CZIKOS » wt kwie 06, 2010 18:56

Digi II sygnał idzie bo klika. Auto już odpalałem ale biorąc zasilanie pompy z akumulatora.
Przejrze jeszcze dokładnie czy podpiąłem wszystkie zasilania skrzynki. Może coś pominąłem.



Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » wt kwie 06, 2010 19:05

a jak podlaczales pompe na krutko to z wyjeta wtyczka z pompy, czy dopioles sie do kabli??



Awatar użytkownika
CZIKOS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn gru 17, 2007 17:57
Lokalizacja: B-Stok/Choroszcz
Kontakt:

Post autor: CZIKOS » wt kwie 06, 2010 19:16

We wtyczkę od skrzynki. W pin E14



Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » wt kwie 06, 2010 19:22

bo jesli nie masz calego zasilania to przy takim podlaczeniu ze od akmulatora podajesz plus na pompe przy nie wyjetej wtyczce to tym wlasnie kablem zasilasz caly obowd. sprobuj wyjac przekaznik pompy i wtedy przy wsadzonej wtyczce pompy zapal silnik przy taki podlaczeniu zasilisz tylko pompe bo napiecie nie wyjdzie poza obwod kabla pompy bo nie ma przekaznika tym sposobem zorientujesz sie czy cos zle podlaczyles w skrzynce.



Awatar użytkownika
CZIKOS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn gru 17, 2007 17:57
Lokalizacja: B-Stok/Choroszcz
Kontakt:

Post autor: CZIKOS » pt kwie 09, 2010 14:23

sprawdziłem i wyłącza jedynie przekaźnik od pompy. Światła postojowe jak i kierunki (włączyłem dla sprawdzenia) świecą w czasie kręcenia. Więc albo ginie masa albo zasilanie.



MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » pt kwie 09, 2010 14:28

CZakIKOS, w rpku mialem tak uszkodzony sterownik


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
CZIKOS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn gru 17, 2007 17:57
Lokalizacja: B-Stok/Choroszcz
Kontakt:

Post autor: CZIKOS » pt kwie 09, 2010 14:37

Czyli to wina Digifanta?? W jaki sposób wpływa on na rozłączanie przekaźnika??
Ostatnio zmieniony pt kwie 09, 2010 16:04 przez CZIKOS, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości