pękają węże od wody..
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
pękają węże od wody..
witam.
Dziś mnie golfik troche zaskoczył, przyjechałem do chaty jak zawsze ze szkoły, postawiłem go na 3minuty dosłownie, wychodze a tam dym spod maski i kałuża wody, pękł mi wąż przy nagrzewnicy. kiedyś już mi pękł wąż co wychodzi odrazu z bloku. I teraz co tu ma winę? uszkodzona uszczelka pod głowicą może mieć na to wpływ? pompa wody, termostat i nagrzewnica są nowe.... czy po zgaszeniu silnika może tak gwałtownie wzrosnąć ciśnienie że juz drugi raz pękł wąż??
Dziś mnie golfik troche zaskoczył, przyjechałem do chaty jak zawsze ze szkoły, postawiłem go na 3minuty dosłownie, wychodze a tam dym spod maski i kałuża wody, pękł mi wąż przy nagrzewnicy. kiedyś już mi pękł wąż co wychodzi odrazu z bloku. I teraz co tu ma winę? uszkodzona uszczelka pod głowicą może mieć na to wpływ? pompa wody, termostat i nagrzewnica są nowe.... czy po zgaszeniu silnika może tak gwałtownie wzrosnąć ciśnienie że juz drugi raz pękł wąż??
- Przemo440
- Forum Master
- Posty: 1971
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
- Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
- Kontakt:
jak najbardziejale zanim zaczniesz cokolwiek grzebać musisz się upewnić na 100%,czy przed pęknięciem ubywało płynu? wylatywał gotował się?matisim pisze:uszkodzona uszczelka pod głowicą może mieć na to wpływ
może był już sparciały lub uszkodzony mechanicznie?matisim pisze:pękł mi wąż przy nagrzewnicy
Jak najbardziej, tak samo jak pękniętą głowica, choć Ci tego nie życzę.matisim pisze:uszkodzona uszczelka pod głowicą może mieć na to wpływ
Generalnie po zgaszeniu silnika pomimo tego że w silniku niby nie ma co podnosić temperatury, temperatura cieczy chłodzącej się przez jakiś czas podnosi. Powód? Zatrzymanie silnika powoduje zatrzymanie pompy cieczy chłodzącej i brak obiegu tej cieczy przez chłlodnicę. Czasami stosuje się pompy elektryczne pracujecie jakiś czas po zatrzymaniu silnika, gdy ten jest mocno . Np. w Audi 200 w benzynce z turbo było coś takiego.matisim pisze:czy po zgaszeniu silnika może tak gwałtownie wzrosnąć ciśnienie że juz drugi raz pękł wąż??
Życzę Ci aby były to tylko stare węże, ale jak widzę masz motorek 16V a przy czterech zaworach na cylinder to głowica jest dużo słabsza niż przy dwóch, gdyż na więcej "dziur".
JaroW
Uszczelka pod głowicą powodowałaby wariowanie podczas jazdy a nie na postoju, wiadomo że po zgaszeniu temperatura i ciśnienie wzrośnie, zapobiegać ma temu zaworek ciśnieniowy w korku i to korkowi przyjrzałbym się na pierwszy ogień. Jak zagotujesz płyn to też wywala go korkiem a nie rozsadza przewody...
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Przemo440 pisze:jak najbardziejale zanim zaczniesz cokolwiek grzebać musisz się upewnić na 100%,czy przed pęknięciem ubywało płynu? wylatywał gotował się?
nie ubywało, tylko olej bierze, tzn olej miesza sie z wodą zostając a zbiorniczku, i co jakiś czas usuwam go ręcznie... ( nie każdy moza oddać samochod do warsztatu żeby wymienili uszczlekę więc zrozumcie)
a na postoju mi tak lekko pyrka i pewnie to wina uszczelki....mishabest pisze:Uszczelka pod głowicą powodowałaby wariowanie podczas jazdy a nie na postoju,
- bombel-g2
- Użytkownik
- Posty: 360
- Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
- Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
- Kontakt:
z tego wszystkiego co piszesz - to miejmy nadzieje ze uszczelka pod głowicą a nie głowica..... - jak bedziesz demontował -to na pozostawionej uszczelce na bloku -jak uniesiesz głowice powinno być widać gdzie popuściła./
Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości