mechaniczna pompka paliwa i odma.POMÓŻCIE!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- krzysiek77
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
- Lokalizacja: Wrocław
mechaniczna pompka paliwa i odma.POMÓŻCIE!!!
mam problem z mk II 88r.1.3 MH.ile może kosztować pompa paliwa?bo w mojej wypadł krociec i leje się paliwko....ale na ziemię.a 2 pytanko odnośnie odmy,od kilku dni jak ściągam pokrywkę filtra powietrza to dymi się mocno z tego węrzyka prowadzącego od odmy do obudowy filtru.proszę o podpowiedz co się stało?i jeszcze coś jest na prawej półosi taka guma,mniejwięcej w połowie, w jakim celu tam jest?
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Witam... ta guma to tlumik drgan skretnych... ale po co to jest to zam sie zastanawiam... ale chyba ma to cos wspolnego z wywazeniem polosi... co do odmy to opisz to kopcenie dokladnie... dobrze by bylo jakbys pomierzyl kompresje bo byc moze pierscienie padaja i masz przedmuchy... a co do pompki to nie powinna byc droga, mysle ze w 50 zl sie zmiescisz... pozdro
- krzysiek77
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
- Lokalizacja: Wrocław
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Tez myslalem tak jak ty... a po demontazu okazalo sie ze z pierscieni zgarniajacych zostaly tylko sprzezynki... dobrze by bylko jakbys zrobil pomair cisnienia sprezania... ale nawet jak troche dymi to nie jest to powod do obaw... a na jakim oleju jezdzisz? a ubywa ci plynu chlodzacego? robi ci sie biala maz pod korkiem?
- krzysiek77
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
- Lokalizacja: Wrocław
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
A o czym myslisz jesli chodzi o wymiane? No jesli nie ma zadnych objawow to mysle ze nie masz najmniejszych powodow do niepokoju... sprawdz jeszcze ta kompresje i bedziesz mail pelny obraz... ale mysle ze wszystko jest ok... a ten dymek to moze byc parujacy olej powaznie... lotos mineralny nie ma za dobrej renomy...
- krzysiek77
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
- Lokalizacja: Wrocław
a jaki oil najlepszy by był?bo słyszałem że jeżeli auto było jeżdżone na mineralu to nie wolno go już zalewać syntetykiem.ja myślałem o mobil super mineralnym oczywiście,może taki być?dymek jest w obudowie filtra ale oleju nie ubywa za wyjątkiem drobnego wycieku spod miski.od kupna zrobiłem jakieś 500 km i dolałem ze 2 setki,ale cieknie mi spod michy
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
No to do wymiany uszczelka tylko nie zapomnij o silikonie a co do oleju to z tym przechodzeniem z mineralu na syntetyk to jest to g...o prawda... jesli masz silnik w dobrym stanie ( dobre gumki na zaworach, niecieknacy silnik) to nie ma obawy... ja jestem po takim przejsciu i jestem bardzo zadowolony... zalalem swoj Castrolem RS Race 0W40... silnik chodzi jak nowka... ale mysle ze jesli nie chcesz przeplacic to ten Mobil bedzie dobry lub Castrol GTX 3 Protection... nie sa jakos specjalnie drogie a sa bardzo dobre...
- krzysiek77
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
- Lokalizacja: Wrocław
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Dzeikuje... silikon po to bo nawet nowa uszczelka nigdy ci dobrze nie uszczelni... ze wzgledu np na nie dokladnie plaska powierzchnie miski... przerabialem to... bez silikonu uszczelka zawsze bedzie rosic... a juz najlepiej to zamiast na takiej korkowej orginalnej uszczelce osadzic miske na takiej wycietej z grubego kartonu i posmarowanej silikonem...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 265 gości