stożek do mk III

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jojo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw lis 11, 2004 13:17
Lokalizacja: Warszawa

stożek do mk III

Post autor: jojo » czw sty 13, 2005 00:53

Chciałbym założyć stożek do mk3 ABA 1995r., to co zrobić z tymi węzykami co dochodzą do puszki ? do górnej częsci dochodzą dwa, brązowy i czarny ,a do spodniej części ta gruba rurka chyba od kolektora wylotowego i jakieś chyba mniejsze węzyki. Jak to złożyć do kupy ,że by ładnie działało , moze ktoś ma zdjęcia albo jakieś linki do strony co i jak ,krok po kroku .



cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » czw sty 13, 2005 11:57

po co kaze wywalasz na sam stozek, kup cały dolot w MAG - sport szukaj google Koszt to ok 400zł z powr rura i filtrem fajny efekt wzrost dynamiki


MORE POWER

Awatar użytkownika
Kaczajazda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 12:33
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: Kaczajazda » czw sty 13, 2005 12:50

Bez power rury Golfik złapie muła. Może dźwięk będzie lepszy ale osiągi strasznie sie pogorszą. :bajer:



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » czw sty 13, 2005 17:09

A powiedzcie mi czy taki cały układ mana zamontowac w aucie z LPG??Jak sie dokładnie nazywa dolot,firma czy cus??


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

jojo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw lis 11, 2004 13:17
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jojo » czw sty 13, 2005 17:13

no właśnbie , czy do lpg można to założyć ? a jesli nie to co ?



Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: briano » czw sty 13, 2005 17:19

ćwikła pisze:A powiedzcie mi czy taki cały układ mana zamontowac w aucie z LPG??Jak sie dokładnie nazywa dolot,firma czy cus??
Przy lpg często zaczynają się schody bo silnik za dużo powietrza dostaje i wtedy świruje , aczkolwiek niektórym udaje się to zestroić , ja bm do lpg nie polecał



jojo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw lis 11, 2004 13:17
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jojo » czw sty 13, 2005 17:50

jesli juz sie zdecyduje na stożek to przy lpg chyba tylko bez power rury ? a wiec jak zamocowac stożek do przepływomierza i co z tymi weżykami ? może ktoś by się wypowiedział ? jakieś foto lub cokolwiek ?



Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » czw sty 13, 2005 17:59

wczesniej wygladalo tak stożek na przepływomierz, alu rura zwezka od gazu i seryjna rurka, teraz z power rura
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

jojo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw lis 11, 2004 13:17
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jojo » czw sty 13, 2005 18:37

U mnie jest teraz tak :), a co z tymi przewodzikami od puszki filtra itd ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Kaczajazda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 12:33
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: Kaczajazda » czw sty 13, 2005 21:33

Jak proacowałem na myjni i miałem czas to chodziłem obok na instalacje lpg do aut. No i przyjeżdżał gościu Golfem II (miał stożek) i cały czas miał jakieś problemy z lpg. Po prostu czasami gasł mu na wyprzedzaniu przy 100km/h! Poradzili mu żeby założył normalny filtr z normalną puchą. Przyjechał za kilka dni i mówi żę objawy znikły. Golfik nawet lepiej chodził. Także ja niewiem jak jest w odosobnionych przypadkach i jeśli komuś lepiej chodzi to niech jeździ. Tak tylko napisałem jakby sie komuś tak działo ;)



jojo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw lis 11, 2004 13:17
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jojo » czw sty 13, 2005 21:45

No i zdjąłem puche z filtrem , czy zaraz za przepływomierzem ma być stożek? i co zrobic z tymi przewodami co zostały (zaznaczone strzałkami). Moze jakieś sugestje co i jak zrobić ? z góry dzięki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt sty 14, 2005 11:25

jojo pisze:No i zdjąłem puche z filtrem , czy zaraz za przepływomierzem ma być stożek? i co zrobic z tymi przewodami co zostały (zaznaczone strzałkami). Moze jakieś sugestje co i jak zrobić ? z góry dzięki
na tym pierwszym z góry zdjęciu,
Obrazek
ta róra na dole to jest do kolektora wydechowego, bierze filtr ciepłe powietrze, to mozna sobie olac albo zedmonotowac, (jedna opaska na obudowie kolektora wydechowego)

a ten drugi przewód podciśnieiowy, zonacz gdzie idzie, pewnie gdzies w okolice przepustnicy, mozna to zrobic doswiadczalnei, zaślepic ten przewód i zobaczyc czy bedzie ok, czy zadnego falowania obrotów, dziwnej pracy, jesli ok to zostawic zaslepiony,
osobiscie bym tak to zrobił.

pozdrawiam,


www.vrservice.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 319 gości