[wydech] tłumik końcowy z gti16v w Jetta a2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
popielasty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 950
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 16:11
Lokalizacja: WWL

[wydech] tłumik końcowy z gti16v w Jetta a2

Post autor: popielasty » pn kwie 05, 2010 13:34

Cześć,

czy ktoś próbował wkładać dwururkę z GTI do Jetty? Wiadomo że tłumik końcowy w Jettce ma dosyć długą rurę od puszki do końca zderzaka. Chciałbym mieć dwururkę pod kątem u siebie w aucie, ale zastanawiam się jak to zrobić.

Kupić coś takiego: http://www.allegro.pl/item986188148_tlu ... bejma.html i wydłużyć rurki do długości potrzebnej w Jettce? Czy to się spisze? Jak jest ze spawaniem takich elementów. Czy trzeba by było odspawać przy puszcze i przyspawać ponownie dłuższą rurę, czy można ściąć obecny w linku tłumik przed zagięciem i dospawać tam rurę?

Kompletnie się na tym nie znam :D



Awatar użytkownika
Młody90
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: wt lip 14, 2009 23:05
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Młody90 » pn kwie 05, 2010 14:25

popielasty, jak sie kompletnie nie znasz to jedz poprostu do jakiegos spawacza i niech pokombinuje , ja kupilem ultera urwanego z escorta i nie bylo koncowki ktora idzie do tlumika srodkowego , a w sumie ulter nie pasuje do MKII bo wydech na koncu jest na ukos, bylo troszke zabawy ale poszło , troszke blaszki tu i owdzie i jest gites.
Kup to co chcesz kupic i jedz do jakiegos spawacza :D



Awatar użytkownika
popielasty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 950
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 16:11
Lokalizacja: WWL

Post autor: popielasty » pn kwie 05, 2010 14:42

no tak, ja sam nie mam zamiaru się brać za to, muszę do jakiegoś tłumikarza się wybrać :p czyli takie spawanie tłumików jest "swobodne" tu przedłużyć, tu obciąć?



Awatar użytkownika
Młody90
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: wt lip 14, 2009 23:05
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Młody90 » pn kwie 05, 2010 14:54

tak jak napisalem ja mialem ultera i tej koncowki nie mialem ktora idzie do srodkowego i obcial ze starego przyspawal , tam dospawał i chula :D



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » pn kwie 05, 2010 17:06

popielasty, poszukaj jeszcze tłumika od toledo... one miały taką długą dwururkę, bo nadwozie jest podobne do kształtu jetty...


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
popielasty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 950
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 16:11
Lokalizacja: WWL

Post autor: popielasty » wt kwie 06, 2010 07:23

-=ren=-, zgadza się, tylko tam strasznie nie odpowiada mi końcówka (jest taka jakby grubsza, podgięta do środka u wylotu) Obrazek. No i co teraz będzie prostsze? Zakup tłumika z GTI i wydłużenie go? Czy zakup tłumika od tolka, zmiana końcówek i zagięcie w bok? Chyba ta pierwsza opcja..



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » wt kwie 06, 2010 14:40

mi się wydaje,że aby uzyskać wygląd klasycznego GTI to trzeba zakupić tłumik od MK2 GTI i wydłużyć o jednakową długość obie końcówki, wtedy zachowasz oryginalne "zakrzywienie" tych rurek na lewą stronę nadwozia...

popielasty, masz racje nie wygląda to jak w szybkiej dwójeczce i po zastanowieniu mogę powiedzieć że mi to też jednak się nie podoba...


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
popielasty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 950
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 16:11
Lokalizacja: WWL

Post autor: popielasty » czw kwie 08, 2010 12:46

w sobotę jadę do tłumikarza z laptopem, pokażę mu foty co i jak i zobaczymy co on powie, co najlepiej zrobić, ale pewnie stanie na wydechu z GTI przedłużanym..



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 198 gości