coś z zapłonem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

donwito81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt mar 05, 2010 19:32
Lokalizacja: Śleszyn
Kontakt:

coś z zapłonem

Post autor: donwito81 » sob kwie 03, 2010 18:10

Witam wszystkich bardzo serdecznie jestem nowy na forum jakiś miesiąc temu kupiłem żonie golf 3 1.6 gaz. Pojeździła nim tydzień i problem z odpalaniem. cudownie kręci ale nie pali, iskra jest paliwo jest a nie gada. zajechałem tak jeden rozrusznik.z zaciągu odpala odrazu. po odpaleniu z zaciągu pali potem i z kluczyka ale kilka razy i znowu ten sam problem. był u mechanika ale akurat u niego cały czas palił i poprostu nic mi nie poradził nie wiem co robić. Proszę szanowne grono na forum o pomoc, z góry dziękuję. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » sob kwie 03, 2010 18:57

kostka stacyjki może już się kończy, czy podczas kręcenia rozrusznikiem kontrolki się palą czy gasną?



donwito81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt mar 05, 2010 19:32
Lokalizacja: Śleszyn
Kontakt:

Post autor: donwito81 » sob kwie 03, 2010 23:28

palą sie normalnie niby wszystko jest oki. był przestawiony o jeden ząbek na rozrządzie ale poprawiłem i nadal nic podejrzewam że to może coś z zapłonem bo jak kręciłem nim to auto czasami załapywało



gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: gentki » sob kwie 03, 2010 23:49

donwito81, nie wiem czy w czymś ci pomogę ale mam golfa 1.8 w gazie. Dwa miesiące wstecz miałem taki problem że auto zwykle rano nie chciało mi zapalić. Kręcąc nim załapywał ale pod koniec "kręcenia" Póżniej w ciągu dnia chodził dobrze. Co się okazało iskra była ale na 2 ostatnich cylindrach była mniejsza ponieważ kable miały przebicie. Po wymianie kabli usterka minęła. Może u ciebie jest podobnie? :chytry: osobiście obstawiam właśnie kable WN które przy gazie są istotne.
Ostatnio zmieniony sob kwie 03, 2010 23:55 przez gentki, łącznie zmieniany 1 raz.



donwito81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt mar 05, 2010 19:32
Lokalizacja: Śleszyn
Kontakt:

Post autor: donwito81 » wt kwie 06, 2010 22:40

doszedłem do tego że był przestawione na rozrządzie o jeden ząbek, jak kręcę zapłonem to czasami odpali ale pochodzi chwile i gaśnie i dalej na tych ustawieniach już nie odpala, pokręcę zapłonem i znowu zaskakuje. POMURZcie

[ Dodano: 06 Kwi 2010 22:41 ]
POMUŻCIE



Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: pinstonvw » wt kwie 06, 2010 23:28

Sprawdź tą kostkę stacyjki, potem sam aparat zapłonowy czujnik halla luz na ośce, przewody jak kolega wyżej napisał, kopułka i palec, filtr powietrza i paliwa. Sprawdź i napisz co zaobserwowałeś.


...

donwito81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt mar 05, 2010 19:32
Lokalizacja: Śleszyn
Kontakt:

Post autor: donwito81 » śr kwie 07, 2010 15:20

jak można sprawdzić czy czujnik halla jest oki??



Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: pinstonvw » śr kwie 07, 2010 20:41

Było już to zamieszczone na forum: "zdejmij złącze z aparatu zapłonowego oznaczenia + 0 - . Odkręcasz i wyciągnij aparat. Pod "+" podłączasz +12 v , pod "-" oczywiście - . między "0" a "+" jakiś miernik ustawiony na zakres 15 -30 v napięcia stałego. Powoli obracasz osią aparatu i powinno ci się pojawiać napięcie ok. 12 v (może być ciut niższe niż zasilanie) i znikać. Nie musisz kręcić cały czas bo przy odpowiednim położeniu "osi" napięcie "zostaje" lub "znika" i zmieni się dopiero jak ruszysz i wyjdziesz poza zakres (chwytania Halla). Możesz oczywiście zrobić to też "na samochodzie (ale aparat też wygodnie jest odkręcić - nie trzeba wtedy kręcić całym wałem (naprawdę problematyczne !) no i wyjąć kabel z cewki WN i podpiąć do masy"


...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 232 gości