przekładnia kierownicza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Are_k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 21:09

przekładnia kierownicza

Post autor: Are_k » śr kwie 07, 2010 13:18

Witam,
padła mi przekładnia kierownicza,
Co mogło byc powodem takiego stanu rzeczy?

prosze o najczęstsze powody padania przekładni a dokładnie rozszczelnienia..

z góry dzięki za odpowiedzi


Obrazek

Awatar użytkownika
Radion
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ALH

Re: przekładnia kierownicza

Post autor: Radion » śr kwie 07, 2010 13:25

Are_k pisze: prosze o najczęstsze powody padania przekładni a dokładnie rozszczelnienia..
i
Proszę bardzo: popękane osłony drążków, uszkodzone opaski trzymające osłony drążków, stary płyn w układzie wspomagania -> wilgoć -> korozja -> uszczelnienia listwy nie przylegają dobrze na całej powierzchni skorodowanej listwy i cieknie...



Awatar użytkownika
Are_k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 21:09

Post autor: Are_k » śr kwie 07, 2010 13:33

a może być tak, że wymieniałem wszystkie gumy na wachaczach oraz drązki i zbierzność.. mechanik nic nie stwierdził, wszystko było ok
po zrobieniu moze 200 km zauwazyłem wyciek i teraz on mi mówi ze padła przekładnia ..

mogł ją uszkodzic w taki czy inny sposób podczas wymiany ?


Obrazek

Awatar użytkownika
Radion
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ALH

Post autor: Radion » śr kwie 07, 2010 14:59

Are_k pisze:a może być tak, że wymieniałem wszystkie gumy na wachaczach oraz drązki i zbierzność.. mechanik nic nie stwierdził, wszystko było ok
po zrobieniu moze 200 km zauwazyłem wyciek i teraz on mi mówi ze padła przekładnia ..

mogł ją uszkodzic w taki czy inny sposób podczas wymiany ?
Może to tylko zbieg okoliczności...ale u mnie było dokładnie tak samo, wymieniłem u mechanika lewy drążek a po miesiącu walnęła mi przekładnia dokładnie z lewej strony. Widziałem dokładnie jak mechanik wykręcał stary i zakręcał nowy, wszystko odbyło się oczywiście bez demontażu przekładni rurowym kluczem do drążków i trwało może 30 min. Tymczasem procedura serwisowa do wymiany drążków zaleca wymontowanie całej przekładni kierowniczej i może właśnie tu jest pies pogrzebany, że podczas odkręcania drążka na samochodzie powstają jakieś naprężenia materiału, czy coś, a przekładnie w naszych Golfach to już pierwszej młodości nie są i po takim zabiegu mówią pa pa...



Awatar użytkownika
Are_k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 21:09

Post autor: Are_k » śr kwie 07, 2010 16:25

Dzięki za odpowiedz Radion,

A może ktoś jeszcze się wypowie w związku z tym tematem..


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 435 gości