Wczoraj po raz chyba 4 od ubiegłych wakacji szlag mi trafił króciec (ten z przodu bloku). Wycieka mi nim płyn chłodniczy. Zastanawiające dla mnie jest to, ze to już kolejny raz. Poza tym nie jest to jedyny króciec który spowodował mi awarię. Wymieniałem już wszystkie, bo każdy co jakiś czas zaczyna przeciekać. Przyczyną (tak mi się wydaje) tych problemów jest za duże ciśnienie w układzie chłodzenia. Nawet w sytuacji gdy w zbiorniczku płyn jest na dnie, to po zgaszeniu auta i odkręceniu korka "wali" płyn, to samo w czasie jazdy (wtedy "wychodzi" korkiem). Jest to stały problem w mojej jettce i nie wiem jak temu zaradzić, co może być przyczyną takiego ciśnienia???? PS: nigdy nie ugotowałem mojej Jettki.
Dodam jeszcze ( bo może to ważne??), że auto w sumie jest użytkowane w pełnym zakresie obrotów- z przewagą tych wysokich:)... po prostu często dostaje porządnie po obrotach... tylko jęk idzie...
