obroty i chmura dymu z tyłu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pablo53t7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 19:14
Lokalizacja: kielce

obroty i chmura dymu z tyłu

Post autor: pablo53t7 » wt kwie 06, 2010 21:53

Witam.Mam pytanie co mogło spowodowac ze w golfie 1.9 td aaz jadac na 3 biegu przy obrotach 3 tys. nagle silnik zwariował poniewaz wkrecił sie maxymalnie na obroty a z tyłu wydobyła sie chmura czarnego dymu ?co mnie czeka po takiej przygodzie?



Awatar użytkownika
Baracus86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: pt sie 03, 2007 10:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Baracus86 » wt kwie 06, 2010 21:57

wiesz co kolego, nie chce być jak wszyscy i mówić Ci ze szukajka nie gryzie,ale gdzieś się na podobny temat natknąłem wiec musiał byś poszukać. A jak nie poszukasz a jest taki temat to zaraz Ci dadza po pupie :grin:


:satan: My DEVIL :satan: juz nie ma :(
Jest e36 M52b25 :)
Obrazek

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » wt kwie 06, 2010 21:58

Olej poszedł na tłoki i silnik się "rozbiegł" - czyli wskoczył na max obroty, "udusiłeś" go czy sam zgasł ?


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » wt kwie 06, 2010 21:59

pewnie turbo się skończyło poszedł olej z silnika do ic i dalej do silnika czyli klapa na maxa



pablo53t7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 19:14
Lokalizacja: kielce

Post autor: pablo53t7 » wt kwie 06, 2010 22:08

Samochod zdusiłem .powiem tez ze niema problemow z odpalaniem .



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » wt kwie 06, 2010 22:10

pablo53t7 pisze:powiem tez ze niema problemow z odpalaniem
to nie męcz go puki turbiny nie naprawisz



pablo53t7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 19:14
Lokalizacja: kielce

turbina

Post autor: pablo53t7 » czw kwie 15, 2010 22:23

mam teraz turbine k03 czy do tego modelu silnika pasuje jakas inna turbina ?



Awatar użytkownika
denu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt lip 03, 2007 12:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: denu » czw kwie 15, 2010 23:28

pasować będzie Garret T2, przynajmniej taka jest seryjna u mnie w AAZ'cie.
Ale jak i tak już czeka Cię wydatek, to może daj więcej i wrzuć T3 albo większą K (K14? nie pamiętam numerka).


Obrazek
mk3: Obrazek a3: Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 392 gości