mechaniczna pompka paliwa i odma.POMÓŻCIE!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysiek77
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
Lokalizacja: Wrocław

mechaniczna pompka paliwa i odma.POMÓŻCIE!!!

Post autor: krzysiek77 » ndz kwie 02, 2006 19:03

mam problem z mk II 88r.1.3 MH.ile może kosztować pompa paliwa?bo w mojej wypadł krociec i leje się paliwko....ale na ziemię.a 2 pytanko odnośnie odmy,od kilku dni jak ściągam pokrywkę filtra powietrza to dymi się mocno z tego węrzyka prowadzącego od odmy do obudowy filtru.proszę o podpowiedz co się stało?i jeszcze coś jest na prawej półosi taka guma,mniejwięcej w połowie, w jakim celu tam jest?



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz kwie 02, 2006 20:07

Witam... ta guma to tlumik drgan skretnych... ale po co to jest to zam sie zastanawiam... ale chyba ma to cos wspolnego z wywazeniem polosi... co do odmy to opisz to kopcenie dokladnie... dobrze by bylo jakbys pomierzyl kompresje bo byc moze pierscienie padaja i masz przedmuchy... a co do pompki to nie powinna byc droga, mysle ze w 50 zl sie zmiescisz... pozdro



Awatar użytkownika
krzysiek77
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiek77 » pn kwie 03, 2006 08:40

dymi tylko jak jest dobrze ciepły do filtru powietrza.pierścienie to chyba nie,nie bierze oleju ani nie dymi z tłumika



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn kwie 03, 2006 13:09

Tez myslalem tak jak ty... a po demontazu okazalo sie ze z pierscieni zgarniajacych zostaly tylko sprzezynki... dobrze by bylko jakbys zrobil pomair cisnienia sprezania... ale nawet jak troche dymi to nie jest to powod do obaw... a na jakim oleju jezdzisz? a ubywa ci plynu chlodzacego? robi ci sie biala maz pod korkiem?



Awatar użytkownika
krzysiek77
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiek77 » pn kwie 03, 2006 13:21

NIE UBYWA MI PŁYNU ANI NIE MA MAZI POD KORKIEM,a olej mam taki z jakim zakupiłem niedawno ten pojazd czyli lotos mineralny.chcę zmienić ale nie wiem na jaki?



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn kwie 03, 2006 13:42

A o czym myslisz jesli chodzi o wymiane? No jesli nie ma zadnych objawow to mysle ze nie masz najmniejszych powodow do niepokoju... sprawdz jeszcze ta kompresje i bedziesz mail pelny obraz... ale mysle ze wszystko jest ok... a ten dymek to moze byc parujacy olej :) powaznie... lotos mineralny nie ma za dobrej renomy...



Awatar użytkownika
krzysiek77
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiek77 » pn kwie 03, 2006 13:51

a jaki oil najlepszy by był?bo słyszałem że jeżeli auto było jeżdżone na mineralu to nie wolno go już zalewać syntetykiem.ja myślałem o mobil super mineralnym oczywiście,może taki być?dymek jest w obudowie filtra ale oleju nie ubywa za wyjątkiem drobnego wycieku spod miski.od kupna zrobiłem jakieś 500 km i dolałem ze 2 setki,ale cieknie mi spod michy



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn kwie 03, 2006 14:06

No to do wymiany uszczelka :) tylko nie zapomnij o silikonie :) a co do oleju to z tym przechodzeniem z mineralu na syntetyk to jest to g...o prawda... jesli masz silnik w dobrym stanie ( dobre gumki na zaworach, niecieknacy silnik) to nie ma obawy... ja jestem po takim przejsciu i jestem bardzo zadowolony... zalalem swoj Castrolem RS Race 0W40... silnik chodzi jak nowka... ale mysle ze jesli nie chcesz przeplacic to ten Mobil bedzie dobry lub Castrol GTX 3 Protection... nie sa jakos specjalnie drogie a sa bardzo dobre...



Awatar użytkownika
krzysiek77
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiek77 » pn kwie 03, 2006 14:15

po co silikon jak będzie nówka uszczelka?a co do oleju to dzięki należy się punkcik



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn kwie 03, 2006 17:36

Dzeikuje... silikon po to bo nawet nowa uszczelka nigdy ci dobrze nie uszczelni... ze wzgledu np na nie dokladnie plaska powierzchnie miski... przerabialem to... bez silikonu uszczelka zawsze bedzie rosic... a juz najlepiej to zamiast na takiej korkowej orginalnej uszczelce osadzic miske na takiej wycietej z grubego kartonu i posmarowanej silikonem...



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn kwie 03, 2006 22:00

ja bym dla siwetego spokoju dal troche silikomnu... bedziesz mail wetdy po prostu swiety spokoj...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 247 gości