Panowie, od pewnego czasu o poranku lub jak auto dluzej postoi zwlaszcza w niskiej temperaturze, zacina się kierownica. Wspomaganie ani nie wyje, ani nie buczy, przekladnia jest nowa ma pól roku+ drazki i koncówki, pompa nowa, plyn jest, wymieniłem juz łozyska i gumy na kolumnie. Jak myslicie co tym razem dolega mojej bryczce?
Dokladniej wyglada to tak. Odpalam i jest opór dosc konkretny w lewo, w prawo idze. Ale jak znowu chcę w lewo to natrafiam na opór. Gdy mocniej pociągnę w lewo, cos stuknie na dole i dalej natrafiam juz na kilka mniejszych oporów w obie strony, po czym wszystko jest ok do rana lub po kilkugodzinnym postoju w niskiej temperaturze.
Pozdrawiam i proszę o pomoc
Poranne zacinannie się kierownicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
z tego co kolego napisałeś na 80% krzyżak na kolumnie kierowniczej jest zatarty..
zdejmij osłonę pod pedałami i zobacz jak sie zachowuje podczas kręcenia kierą. jeśli odchodzi mocno od osi albo przeskakuje sytuacja raczej rozwiązana...tz masz przyczynne..
zdejmij osłonę pod pedałami i zobacz jak sie zachowuje podczas kręcenia kierą. jeśli odchodzi mocno od osi albo przeskakuje sytuacja raczej rozwiązana...tz masz przyczynne..
Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 381 gości