ubywa płyn
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ubywa płyn
witam golf 3 1,4 1994 r
mam problem ubywa płyn chłodzący
zaglondam do zbiorniczka jest raz zamało płynu a nieras urośnie bez dolewania raz więcej raz mniej
nieraz musze dolać
auto się nie grzeje trzyma temperature oki jest zwinne więc mocy nie traci w oleju brak płynu
wentylator się włancza przy około 90 lub 93 przewody suche
prosze o porade
mam problem ubywa płyn chłodzący
zaglondam do zbiorniczka jest raz zamało płynu a nieras urośnie bez dolewania raz więcej raz mniej
nieraz musze dolać
auto się nie grzeje trzyma temperature oki jest zwinne więc mocy nie traci w oleju brak płynu
wentylator się włancza przy około 90 lub 93 przewody suche
prosze o porade
naprawa21
kolega powiedział że uszczelka pod głowicą lub termostat
a jak sprawdzić ten korek
zaczeło się tak że jechałem na trasie temperatura była jakieś 80 85 dojechałem na miejsce jakieś 30 lilometrów
sprawdziłem pod maska a w zbiorniczku sucho ale pod zbiorniczkie i akumulatorem mokro
dolałe do kreski max i wróciłem sprawdziłem i było sporo ponad max
a jak sprawdzić ten korek
zaczeło się tak że jechałem na trasie temperatura była jakieś 80 85 dojechałem na miejsce jakieś 30 lilometrów
sprawdziłem pod maska a w zbiorniczku sucho ale pod zbiorniczkie i akumulatorem mokro
dolałe do kreski max i wróciłem sprawdziłem i było sporo ponad max
Ostatnio zmieniony ndz kwie 04, 2010 21:24 przez naprawa21, łącznie zmieniany 1 raz.
naprawa21
-
- Forum Master
- Posty: 1441
- Rejestracja: czw gru 31, 2009 17:50
- Lokalizacja: Pułtusk/Maków Mazowiecki
- Kontakt:
Może być uszczelka, ponieważ jak wywaliło płyn, a po dolaniu później miałeś ponad stan to mogło nabić powietrza w układ i dlatego stan był ponad max. Może też być, że tylko zapowietrzył się układ. Płynu w oleju być nie musi - to nie reguła. Jeżeli nadal będzie wywalało płyn to sprawdź ciśnienie na garkach to dowiesz się więcej, czy to uszczelka. Węże nie twardnieją mocno przypadkiem?
[ Dodano: 04 Kwi 2010 21:38 ]
Zapomnij o termostacie, jak termostat to by nie dogrzewało silnika, ponieważ zacina się prawie zawsze na otwartym a nie zamkniętym.
[ Dodano: 04 Kwi 2010 21:38 ]
Zapomnij o termostacie, jak termostat to by nie dogrzewało silnika, ponieważ zacina się prawie zawsze na otwartym a nie zamkniętym.
-
- Forum Master
- Posty: 1441
- Rejestracja: czw gru 31, 2009 17:50
- Lokalizacja: Pułtusk/Maków Mazowiecki
- Kontakt:
Baracus86, rękawek, kolega napisał " zaczeło się tak że jechałem na trasie temperatura była jakieś 80 85 dojechałem na miejsce jakieś 30 lilometrów
sprawdziłem pod maska a w zbiorniczku sucho ale pod zbiorniczkie i akumulatorem mokro
dolałe do kreski max i wróciłem sprawdziłem i było sporo ponad max"
Przecież napisane, że wysadziło płyn, a nie żaden króciec.
sprawdziłem pod maska a w zbiorniczku sucho ale pod zbiorniczkie i akumulatorem mokro
dolałe do kreski max i wróciłem sprawdziłem i było sporo ponad max"
Przecież napisane, że wysadziło płyn, a nie żaden króciec.
Ostatnio zmieniony pn kwie 05, 2010 10:27 przez bogib184, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 344 gości